به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: این بازی برای فوتبال خوزستان و اصفهان بسیار ویژه است و امیدوارم فردا با یک بازی خوب و جوانمردانه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به این که سپاهان همیشه بازی خوبی انجام می دهد افزود: نمی‌دانم شرایط تیم از لحاظ بازیکن و اسپانسر چگونه خواهد شد، ما از اول فصل با شرایط مالی بد دست و پنجه نرم می کنیم، اکنون نمی خواهم در این خصوص حرف بزنم.
وی با بیان این که بازی سخت و حساسی داریم ،گفت: برنامه آینده تیم به مسئولان باشگاه برمی گردد و من نمی توانم در خصوص برنامه ریزی باشگاه صحبت کنم.
ویسی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، در بازی فردا گفت:‌ در ابتدای فصل همه بازیکنان ما مصدوم شدند و شاید این مسئله بی سابقه باشد، برای بازی فردا هم پنج مصدوم داریم که به بازی نمی‌ رسند.
وی ضمن تقاضا از کمیته داوران در خصوص 2 بازی آخر گفت: امیدوارم کمیته داوران مراقب دیدارهای پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول باشند تا حقی ضایع نشود زیرا بازی‌ها بسیار حساس است، امیداورم داوری‌ها خوب باشد و مشکلی به وجود نیاورد.
سرمربی آبی های خوزستان در رابطه با با صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر گفت: فوتبال خوزستان آنقدر غنی هست که شایستگی حضور پنج تیم را داشته باشد. اگر چه باید امکانات مالی و بازیکنان خوبی جذب کنیم تا بتوانیم آبروداری کنیم.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.