** خرمشهر - ایرنا - امام جمعه خرمشهر گفت: قوه قضاییه باید با مفسدان اقتصادی و عاملان گرانی ارز در کشور برخورد قاطع کند.
حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر با بیان اینکه با برخورد با مفسدان اقتصادی در هر رده ای، مشکلات اقتصادی کشور حل می شود اظهارکرد: مردم بدانند در سایه انتخاب صحیح ، کشور به تعالی می رسد بنا بر این باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور افراد با مدیریت جهادی و توانمند روی کار آیند.
وی گفت: برای برطرف کردن مشکلات ارزی کشور باید از فرهیختگان و اقتصاد دانان کشور استفاده شود و همچنین تولید داخل را افزایش داد تا ارزش پول ایرانی بالا رود.
امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه اشاره کرد و افزود: زمانی که یک کشور اقتدار خود را از دست می دهد هر روز از سوی کشوری مورد حمله قرار می گیرد.
حجت الاسلام موسوی فر گفت: چرا آمریکا و هیچ کشور دیگری جرات نمی کند به ایران اسلامی نگاه چپ کند چون توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارند.
7165/7100 / 6037
***
دزفول - ایرنا -امام جمعه موقت دزفول با اشاره به اجرای طرح ترافیکی تقاطع خیابان 45 متری و شریعتی توسط شهرداری و اعلام نارضایتی مردم از اجرای این طرح گفت:خدماتی که توسط شهرداری ارایه می شود باید مطابق میل و رضایتمندی شهروندان باشد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول افزود:با وجود تذکر امام جمعه دزفول در خطبه های پیشین مبنی بر تجدیدنظر اجرای این طرح ترافیکی که با اعتراض شهروندان همراه بوده شهرداری توجهی نکرده است.
وی گفت:وقتی مردم نسبت به اجرای یک طرح معترض هستند باید به اعتراض آنها توجه کرد و اگر قدرت توجیه نداشته باشید نمی توان با زور و اجبار کار را پیش برد.
امام جمعه موقت دزفول با تقدیر از اقدامات شهرداری در ارایه خدمات گفت:لجاجت و پافشاری در این خصوص فایده ندارد و شهرداری باید تدبیری مطابق میل و رضایت مردم بیندیشد تا خدمات ارزشمند آنها ضایع نشود.
وی در بخش دیگری بر رعایت شئونات اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود:دهم فروردین همزمان با وفات حضرت زینب(س) ، آیین هنرنمایی اقوام توسط برخی ادارات دولتی برگزار شد که با رقص، آوازخوانی و اختلاط همراه بود این درحالی است که اهل بیت(ع) سرمایه ما هستند و باید در شادی آنها شاد و در غم آنها ناراحت باشیم.
وی افزود:مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول توجه داشته باشند در صیانت جامعه پزشکی و رسیدن به برخی اهداف سیاسی آلوده نشوند.
حجت الاسلام بیگدلی در بخش دیگری از خطبه های امروز بر شناسایی و معرفی کالاهای ایرانی تاکید کرد و گفت:اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی راهکاری است که در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی مطرح کرده که با نگاهی علمی و بهره گیری از تجارب دیگر کشورها بوده است.
امام جمعه موقت دزفول ادامه داد:توانمندی اقتصادی قدرت نظامی و سیاسی کشورها را بالا می برد لذا نباید به توانمندی و سرمایه دیگران تکیه کرد بلکه باید تولیدات داخلی شناسایی و معرفی شوند.
وی گفت: البته برخی کالاهای ایرانی گران است و ما راضی نیستیم تازیانه گرانی اجناس و نامرغوبی کالاها بر دوش مردم باشد ولی اگر این امر اشتغال و حل مشکل بیکاری را به همراه داشته باشد ایرادی ندارد.
امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه ها فرارسیدن عید مبعث و روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت و افزود:حضور نیروهای سه گانه ارتش اقتداربخش،قدرت آفرین و عزتمندانه است که در کنار نیروهای مخلص سپاه و نیروی انتظامی خدمت رسانی می کنند.
7278 / 6037
***
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.