به گزارش ایرنا بارندگی که از غروب جمعه شمال استان خوزستان را فراگرفته همچنان تا ساعت 23 به صورت پراکنده در شهرهای دزفول ، اندیمشک ، گتوند و شوش ادامه دارد.
این بارندگی در شوش موجب قطع برق تعدادی از روستاهاو برخی نقاط این شهر شده است.
نعیم سیاحی رییس اداره برق شوش به خبرنگار ایرنا گفت: برق بسیاری از مناطق این شهرستان وصل شده و تنها روستای شهید دانش همچنان با مشکل قطعی برق مواجه است که این مشکل نیز در حال برطرف شدن است.
همچنین بنا به این گزارش خیابانها و معابر شهری در شوش با مشکل آب گرفتگی ناشی از بارندگی مواجه شده ضمن اینکه برخی منازل منطقه ابراهیم آباد و منطقه 10 شوش دچار آبگرفتگی شده اند.
ساکنان خیابانهای مدرس ، امام خمینی ،شهیددانش و برخی نقاط دیگر شهر شوش نیز به دلیل آبگرفتگی معابر با مشکل مواجه شده که شهردار و کارکنان شهرداری شوش در حال رفع مشکل آبگرفتگی خانه های این مناطق هستند.
عباس پورعاطف بخشدار شاوور به خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارندگی برق چند روستای این بخش قطعی شده که کارکنان عملیات اداره برق شهر الوان در حال رفع مشکل هستند.
علی سرپرست بخشدار مرکزی شوش نیز گفت: در روستای بهرام وزش باد موجب شکستن شاخه درختان بر روی شبکه برق شده که قطع برق این روستا را به دنبال داشته است.
سیدجمیل موسوی بخشدار فتح المبین نیز با بیان اینکه بارش باران و وزش باد مشکل خاصی در این بخش موجب نشده است گفت:تنها روستای دوسلق با مشکل قطعی برق مواجه است.
در شهر دزفول نیز بارندگی موجب کندی تردد خودروها شده ضمن اینکه به گفته اهالی فرهنگ شهر برق این منطقه برای ساعاتی قطع شد.
در اندیمشک نیز بارش باران بهاری که با رعد و برق همراه بود موجب آبگرفتگی معابر در برخی مناطق شهری شد.
6068/7280
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.