مهرداد انصاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل راه آهن زاگرس با 225 کیلومتر خط آهن دارای 12ایستگاه با مرکزیت ایستگاه اندیمشک می باشد و طول خطوط این اداره کل به واسطه عبور از دل رشته کوه زاگرس دارای تونل های طولانی و متوالی،پل های مرتفع ،قوس، شیب و فرازهای متعدد می باشد که در نوع خود منحصر به فرد است.
وی افزود: مسیر اداره کل راه آهن زاگرس از لحاظ تاریخی با قدمتی 90ساله دارای ابنیه فنی و آثار کم نظیر از لحاظ معماری و هنر مهندسی است همچنین ازنظر موقعیت جفرافیایی با عبور از دشت خوزستان و ورود به رشته کوه زاگرس هرنقطه از آن جاذبه خاصی برای علاقه مندان به گردشگری دارد.
انصاری در ادامه اعلام کرد:باتوجه به تجربه موفق نوروز پارسال ، قطار گردشگری در نیمه دوم تعطیلات نوروز امسال نیز تا پایان تعطیلات نوروز به منظور شناساندن جاذبه های گردشگری طبیعی وسازه های فنی مسیر راه آهن زاگرس تردد دارد.
مدیر کل راه آهن زاگرس افزود: قطار گردشگری با عبور از 11 ایستگاه و توقف در هشت ایستگاه این اداره کل فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر هموطنان و مسافران نوروزی با جاذبه های گردشگری راه آهن زاگرس و شمال استان خوزستان می باشد.
اندیمشک یکی از ورودی های استان خوزستان از اواخر اسفند ماه پارسال تاکنون میزبان مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور است.
6068/7281
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.