علی اصغر پیوندی روز دوشنبه در سفر به شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:350 پایگاه امداد ثابت و یکهزار پایگاه جوانان در مبادی ورودی شهرهای کشور مستقر شده اند.
وی گفت:در نوروز پارسال حدود پنج میلیون نفر در سراسر کشور به پایگاههای امدادی جمعیت هلال احمر مراجعه کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آمادگی برای امداد رسانی ابراز امیدواری کرد با تامین تجهیزات مورد نیاز هلال احمر همچنان در مواقع مختلف در خدمت مردم باشد.
پیوندی همچنین به مسایل و مشکلات پیش رو در سال 97 اشاره کرد و گفت: مسایل و مشکلات زیادی از سالهای قبل در جمعیت هلال احمر انباشته شده است که امیدواریم با کمک دولت ناوگان امداد و نجات هلال احمر از نظر تجهیزات به روز رسانی شود.
وی بیان داشت: ناوگان هلال احمر کشور قدیمی است و نیاز به بازسازی و تجهیزات جدید دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچنین آمادگی این نهاد را برای جذب تعداد بیشتری از جوانان داوطلب اعلام کرد و گفت:در این راستا باید تلاش کنیم تا خدمات جمعیت هلال احمر بیشتر به مردم معرفی شوند.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک دولت ، مجلس و مردم خیر و انسجام درون سازمانی هلال احمر بتواند یک ارگان نمونه امدادی در کشور شکل دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از پایگاه های امدادی این جمعیت روز دوشنبه به استان خوزستان سفر کرد و از پایگاه شهید علی چعب در مسیر اهواز - شوش دیدن کرد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.