غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در آئین تجلیل از اصحاب رسانه استان خوزستان در میهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان افزود: انتقاد و نقد کمک می کند تا نارسایی ها و مشکلات را بشناسیم و برای آن چاره جویی کنیم به همین دلیل از نقد مطبوعات و بیان کاستی ها و نارسایی ها در جهت تامین منافع مردم و ارتقای رفاع عمومی استقبال می کنم.
وی گفت: نقد سازنده مدیران را ملزم می کند در مسیر درست و صحیح حرکت کنند و پاسخگوی عملکرد خود باشند و این می تواند روند توسعه در استان را شتاب بخشد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان ضرورت همراهی رسانه و مدیریت اجرایی استان به منظور ارتقای شاخص های توسعه در استان بیان داشت:با وجود اختلاف سلیقه ها ، با کمک و همراه هم می توانیم در مسیر توسعه استان گام برداریم و برای مردم خدمت کنیم تا شرایط زندگی مردم در استان بهبود یابد.
شریعتی تصریح کرد: همه ما باید با تمام وجود و توان در مسیر دفاع از حقوق مردم و رشد و تعالی استان حرکت کنیم و رسانه ها نیز در این مسیر پر تلاطم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
استاندار خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره اصحاب رسانه که هم اکنون در میان ما نیستند از رسانه ها به عنوان بهترین کمک کننده در مدت 2 سال خدمتگزاری خود یاد کرد و افزود: در این مدت بازدیدها و سفرهای زیادی در مناطق استان به خصوص نقاط کمتر توسعه یافته و سخت گذر داشیم و رسانه ها پا به پای ما در مسیر پرخطر همراه و هم گام ما بودند و در پوشش آثار این سفرها کمک حال مدیریت استان بودند.
وی در ادامه ارتباط مداوم با اصحاب رسانه را از افتخارات خود بیان کرد و گفت: جلسات هم اندیشی با رسانه ها و ارتباط بدون واسطه با آنان برای توسعه و حل مشکلات استان ضرورتی انکار ناپذیر است.
در این نشست برخی مدیران ، دبیران ، عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و جراید، دغدغه ها و مسایل و مشکلات صنفی ، معیشتی و رفاهی خود را طرح کردند و استاندار خوزستان قول داد کارگروهی برای دسته بندی مشکلات تشکیل دهد تا در حد توان و بضاعت برای حل مشکلات آنان گام بردارد.
طبق برنامه اعلام شده قرار است نشست خبری استاندار خوزستان با اصحاب رسانه با محوریت گزارش عملکرد ، بیان موفقیت ها ، نارسایی ها ، ناکامی ها ، طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری و اشتغال برگزار شود.
6065/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.