به گزارس ایرنا رز جدیدی‌ زاده روز چهارشنبه پس از توقف تیمش در برابر ملی حفاری و کسب نخستین عنوان قهرمانی نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان در جمع خبرنگاران در اهواز اظهارکرد:
هفته گذشته بازی بسیار سختی برابر دانشگاه آزاد داشتیم و این امر موجب شد که در این دیدار چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته باشیم.
وی با تبریک این قهرمانی به مردم آبادان گفت: پس از پیروزی تیم دانشگاه آزاد در بازی هفته قبل تصور کردیم که پرونده لیگ امسال با قهرمانی تیم ما بسته شد اما صحبت هایی گفته شد که با وجود میل باطنی خود در برابر تیم ملی حفاری به میدان رفتیم.
وی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که این فصل از رقابت ها را بدون شکست پشت سر گذاشتیم افزود: در تمامی بازی ها با هدف پیروزی وارد میدان می شدیم و امروز بسیار خوشحالم که نتیجه زحمات خود را گرفتیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: به تمام بازیکنانم افتخار می کنم؛ آنها امروز مانند یک سرباز بازی کردند و مانع از پیروزی ملی حفاری شدند. لیگ امسال فراز و نشیب های بسیاری داشت اما برای تیم ما شیرین تمام شد.
زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری نیز با تبریک قهرمانی به تیم پالایش نفت آبادان گفت: به بازیکنان ملی حفاری که در لیگ امسال بسیار جوانمردانه بازی کردند تبریک می گویم و عنوان نایب قهرمانی چیزی از ارزش های آنها کم نمی کند.
وی با اشاره به اینکه در این فصل از همان ابتدای کار بازیکنان آسیب دیده بسیاری داشتیم افزود: همچنین در اواسط بازی امروز برابر پالایش نفت 2 بازیکن اصلی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت:پیش از این دیدار انتظار داشتیم که پیروز میدان شویم اما اتفاقاتی رخ داد که کار به تساوی کشیده شد اما در کل از تیمم راضی هستم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از شروع رقابت ها تصور می کردید که نایب قهرمان شوید افزود: یک تیم حرفه ای فراز و نشیب بسیاری دارد و باید بپذیریم که نمی توان همیشه روی سکوی قهرمانی باشیم.
بابایی با بیان اینکه قهرمانی یا نایب قهرمانی چندان مهم نیست گفت: در هر رقابتی اخلاق مهمترین مساله است و من بسیار خوشحالم که بازیکنانم اخلاق را نباختند.
دیدار بین دو تیم ملی حفاری و پالایش نفت آبادان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ، روز چهارشنبه با تساوی 2 بر 2 در اهواز به پایان رسید و تیم های خوزستانی پالایش نفت آبادان و ملی حفاری عنوان های اول و دوم را از آن خود کردند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.