به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت تهران اظهار کرد: بازی با نفت نقش مرگ و زندگی را برای ما دارد لذا بازیکنان به خاطر مردم خوزستان هم قسم شدند که با پیروزی در این بازی، آینده تیم را بهبود بخشند.
سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که به بازیکنانم وعده های پوچ می دهند افزود: برای ماندن در لیگ به 8 امتیاز دیگر نیاز داریم و به همین دلیل تمرکز خود را فقط روی کارمان قرار دادیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم و مطمئن باشید این اتفاق رخ خواهد داد.
وی با اشاره به این که نفت بازیکنان با تجربه زیادی دارد افزود: نفت از سال های گذشته تاکنون شرایط خوبی داشته اما به دلیل شرایط روحی دچار مشکل شده است.
وی گفت: امروز همه بازیکنان برای جام جهانی تلاش می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و همین مسئله باعث شده کار تیم ها در لیگ امسال سخت شود.
ویسی در خصوص اوضاع مالی تیمش، اظهار داشت: هنوز پولی به ما داده نشده است اما باید بگویم که مالک باشگاه چیزی از مشکلات ما را نمی داند و عده ای مانع از رسیدن مشکلات تیم به گوش مالک باشگاه می شوند در حالی که اگر حقایق گفته شود شرایط تیم خوب می‌شود.
وی ادامه داد: سه هفته است که می‌گویم خط کشی زمین چمن را رنگ کنید اما اعلام می کنند که پول نداریم.
ویسی اضافه کرد: چمن ما مثل علفزار شده و شما خبرنگاران می‌توانید با خانواده روز سیزدهم فروردین برای تفریح به آن جا بروید.
وی گفت: اگر من حرفی در این خصوص بزنم می‌گویند به ویسی چه ربطی دارد‌ در صورتی که این حیطه کاری من مربی است که به مشکلات بازیکنان و تیمم رسیدگی کنم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که هیچ چیز در باشگاه ما سرجای خودش نیست و تنها دروغ و کلک وجود دارد عنوان کرد: شما حیطه کاری خودتان را بلد نیستید آن موقع مشکلات را به گردن من مربی می اندازند.
وی گفت: بازیکنان همه چیز را می‌ دانند و قطعا یک روز با سند این حرف ها را تکرار می کنم.
وی گفت: آن ها به من وصله می زنند که فامیل‌ هایم را در تیم آورده ام اما باید بگویم که در تمام دوران مربی گری یکی از بستگانم را در هیچ تیمی نبرده ام.
وی افزود: مشکلات در تیم به قدری زیاد است که اگر بازرسی امروز وارد نشود دیگر دیر است و مانند نوش دارو بعد از مرگ سهراب می شود.
ویسی گفت: دیروز با آقای یوسفی نماینده مجلس صحبت کردم و خبرهای خوبی در این خصوص اعلام کرد اما کافی نیست.
وی گفت: از مسئولان خواهش می‌کنم به خاطر مردم استان کاری کنند و اگر لازم به حضور بازرسی باشد این کار را بکنند و اگر دزدی شده باید جلوی آن گرفته شود.
ویسی در مورد شرایط موسی کولی ‌بالی و این که آیا در بازی فردا حضور خواهد داشت افزود: طبق قانون باید 80 درصد پول این بازیکن پرداخت می شد اما فقط 30 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته و به همین دلیل دیگر با تیم تمرین نمی کند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.