به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری مجمع بسیج مهندسان کشور در سرسرای مجتمع فجر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج در حوزه تخصصی رده های مختلفی دارد که یکی از آن ها بسیج مهندسین ساختمان بوده که این مجموعه را فرهیختگان حوزه ساخت و ساز تشکیل می دهند و دارای تخصص های بالا در مجموعه های ساختمان هستند.
وی افزود: همواره یکی از نیازهای ضروری کشور در شرایط کنونی و آینده در بحث بهینه سازی رفتارها بخش ساخت و ساز و به خصوص در زمینه شهرسازی است.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: مدتی پیش زلزله ای در منطقه کرمانشاه اتفاق افتاد که این حادثه نشان داد توجه هرچه بیشتر به بحث ساخت و ساز می تواند منازل شهری در بحث مقاوم سازی یک ضرورت باشد.
وی تصریح کرد: آسیب های جدی منابع ساخت و ساز در کشور نیازمند آسیب شناسی بیشتر است که در این میان جامعه بسیج مهندسان کشور نیز نقش پر رنگی می تواند داشته باشند.
سردار شاهوارپوراظهار کرد: مدیریت، نظارت و اقداماتی که تا پایان کار باید در بحث ساخت و ساز صورت گیرد از جمله مواردی است که در مجمع بسیج مهندسان به صورت تخصصی به آن پرداخته شد.
وی افزود: بسیج مهندسی ساختمان مانند دیگر عرصه ها یک مجموعه حساس و پویا بوده که مردم،ادارات و سازمان ها به صورت مستمر به این بخش نیاز دارند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نظام مهندسی یک ظرفیت مهم در حوزه برنامه ریزی و نظارت در بخش ساخت و ساز است که می تواند اقدامات موثری در این زمینه صورت دهد.
وی ادامه داد: مبلمان شهری یکی از مباحث مهمی است که پیشنهادات خوبی از طرف این مجمع به شهرداران و راه و شهرسازی ارائه می شود و انتظار نمی رود این پیشنهادات به صورت جدی بررسی شود.
سردار شاهوارپور گفت: سازه هایی که امروز ساخته می شود دیگر مانند گذشته سنتی نیست و سازه های مدرن در طبقات متعدد و گسترده است که باید در زمینه کیفیت اجرای این سازه ها دقت لازم صورت گیرد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.