مدیر سیرک ایران و هندوستان گفت: مردم عزیز و فرهنگ دوست بندر هندیجان مستحق شاد ترین تفریحات و سرگرمی‌ها هستند که این موضوع را ما می‌توانیم تا حدودی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سید علی طحان، اظهار داشت: ما می‌توانیم تفریحات و سرگرمی‌ های بسیار جذابی برای مردم بندر هندیجان و سایر نقاط کشور اجرا کنیم، مردم ما حق‌ دارند از وقت و زمان خود برای شاد بودن استفاده لازم را ببرند.

وی افزود: ما علاوه بر اینکه باید جسم هر انسانی را بپوشانیم و تغذیه سالم به او بدهیم باید روحیه، روح و روان مردم را نیز شاد و خرسند کنیم؛ انسان بدون شادی و تفریح نمی‌تواند به حیات طیبه خود ادامه دهد.

مدیر سیرک ایران و هندوستان بیان کرد: ما با سابقه ای طولانی که بیش از 25 سال است، دارای کادری مجرب و باتجربه هستیم و می‌توانیم بهترین حرکات و  مفرح ترین برنامهها را برای مردم عزیز خودمان مهیا کنیم.

طحان ادامه داد: کادر سیرک ایران و هندوستان دوره‌ های بازیگری و هنرمندی مخصوص را در خارج کشور، از جمله چین، هندوستان، ایتالیا گذرانده‌اند و اجرا هایی در کشور های امارات، عربستان، کویت و پاکستان داشته‌اند. ما در خارج از کشور قهرمانان زیادی را توانسته‌ایم مغلوب کنیم.

مدیر سیرک ایران و هندوستان عنوان کرد: در مجموعه ما هنرمندانی از شهر های مختلف ایران و برخی از خارج کشور هستند، که در برنامه‌ های 90 الی 120 دقیقه اجراهای مهیج و زیبا با حیوانات داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: 10 روز در خدمت مردم عزیز و خون گرم شهرستان هندیجان هستیم.

سید علی طحان در پایان گفت: از مسئولان هندیجان بخصوص فرماندار، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگار خبرگزاری ایلنا، شورای تأمین، نیروهای بسیج تشکر و قدردانی می کنیم و ایام خوشی را برای شما آرزومندیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.