به گزارش ایرنا تیم بسکتبال مهروبان نوین ماهشهر روز پنجشنبه در دومین بازی مرحله رده بندی لیگ برتر امید باشگاه های کشور در ماهشهر به مصاف تیم پتروشیمی بندرامام رفت که با نتیجه 72بر 70 به برتری رسید.
دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهروبان نوین ماهشهر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی اول آنها در مرحله رده بندی به سود تیم پتروشیمی به پایان رسیده بود.
در کوارتر نخست این دیدار بازیکنان تیم پتروشیمی از موقعیت های خود به نحو بهتری استفاده کرده و در نهایت با نتیجه 15 بر 11 به برتری رسیدند.
در کوارتر دوم بازی بازیکنان بومی تیم مهروبان نوین ماهشهر گوی سبقت را از حریف خود ربودند و با نتیجه 20 بر 13 به پیروزی دست یافتند.
کوارتر سوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم پتروشیمی از دوندگی و تجربه خود به خوبی استفاده کردند و در نهایت با نتیجه 20 بر 16 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر چهارم این بازی، نوبت به خودنمایی بازیکنان مهروبان نوین رسید تا با پرتاب های 2 و 3 امتیازی خود با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی برسند و در نهایت دومین دیدار مرحله رده بندی را به سود خود به پایان برسانند.
دیدار سوم این مرحله از رقابت ها روز جمعه 27 بهمن در ماهشهر برگزار می شود و تیم برنده آن دیدار، عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص می دهد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.