به گزارش ایرنا ستاد مدیریت بحران استان در اطلاعیه در خصوص وزش بادهای شدید، تندبادهای لحظه ای، فعال شدن کانونهای داخلی (به ویژه کانون جنوب شرق اهواز)، برخاستن گرد و خاک محلی، کاهش دید افقی در مناطق جنوبی و مرکزی (اهواز و حومه) و گسترش این توده گرد و خاک به مناطق غربی و شمالی خوزستان از اوایل وقت سه شنبه 24 بهمن و آخرین پیش بینی وضعیت جوی استان از سوی هواشناسی خوزستان مهدکودک‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) و کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های اهواز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.
براساس این اطلاعیه این تعطیلی شامل شهرستانها و شهرهای حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، هویزه، دشت آزادگان ، آبادان ، خرمشهر ،هندیجان، امیدیه، بندرماهشهر، رامشیر و رامهرمز می شود.
همچنین مهدکودک ها و کلیه مقاطع تحصیلی و کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز آموزش عالی شهرستانهای لالی ، اندیکا، دزفول ، اندیمشک ، شوشتر ، آغاجاری ، بهبهان ،ایذه ، شوش ، مسجدسلیمان ، هفتکل ، باغملک و گتوند در نوبت بعدازظهر همان روز نیز تعطیل اعلام شده است.
امتحانات کلیه مراکز آموزش عالی در شهرستانهای مذکور بدون هیچگونه تغییر و طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهند شد.
براساس این گزارش زمان اتمام کار ادارات ، بانکها و دستگاههای اجرایی (به جز مراکز عملیاتی ، خدماتی ، درمانی ، آتش نشانی و بیمارستانها ) شهرستانهای مذکور نیز در روز سه شنبه ساعت ۱۲ خواهد بود.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.