آیت الله عباس کعبی یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگاران ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن، بیان کرد: مردم با هرگونه سلیقه سیاسی و اجتماعی در کنار هم به میدان می آیند و یک بار دیگر فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.
وی گفت: مردم ما که همواره پایبندی خود را به انقلاب و امام نشان داده اند امسال هم مثل سال های گذشته و حتی پرشورتر از گذشته به میدان می آیند و یک بار دیگر اعلام می کنند با همه وجود در صحنه هستند.
آیت الله کعبی حضور در این راهپیمایی را مظهر اقتدار نظام اسلامی در مقابل چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: هرچه حضور ما پرشورتر باشد به همان میزان دشمنان کینه توز منزوی تر خواهند شد.
آیت الله محسن حیدری یکی دیگر از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی مردم و اقوام مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن فرا خواند.
وی در این پیام با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری برای حضور تماشایی در راهپیمایی 22 بهمن آورده است' امسال راهپیمایی 22 بهمن به یک همایش عمومی حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی ، شهدا ، امام راحل و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب اسلامی تبدیل و استکبار جهانی نیز بیش از همیشه سرخورده و سرشکسته خواهد شد.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه حضور وحدت آفرین راهپیمایی 22 بهمن به منزله آمادگی مردم به ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی و مبارزه همه جانبه با دشمنان به ویژه امریکای جهانخوار است.
وی گفت:همه مردم و گروه ها و جناح های سیاسی با سلایق و دیدگاههای سیاسی گوناگون ، در 22 بهمن در یک صف قرار می گیرند و این راهپیمایی ملی را به مظهر وحدت تبدیل می کنند.
آیت الله عبدالکریم فرحانی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور پیامی مردم شریف و مومن سراسر استان خوزستان را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرا خواند.
وی در این پیام آورده است' مردم متدین و هوشیار خوزستان همگام با احاد ملت شریف ایران در این راهپیمایی عظیم و تاریخی به صحنه می آیند و به توفیق الهی همه معادلات دشمن را با حضور آگاهانه خود برهم می زنند و افتخاری بزرگ برای کشور عزیزمان ایران ، در جهان می آفرینند.
محمدجعفر فلسفی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز ضمن دعوت از عموم مردم شریف خوزستان و اهواز برای حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بیان کرد: مردم با همه وجود و دلبستگی در صحنه هستند و این حضور را با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان می دهند.
وی گفت: این بار نیز مردم انقلابی با حضور در راهپیمایی 22بهمن ، آن را به پشتوانه ای عظیم و محکم برای انقلاب اسلامی تبدیل می کنند.
مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز با صدور پیامی مردم استان را که دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کرده اند به حضور در این راهپیمایی ملی و سراسری فرا خواندند.
دراین پیام آمده است' مردم باز هم به صحنه می آیند و با این حضور ، آماده فداکاری برای پیشبرد انقلاب اسلامی و توسعه کشور هستند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70نقطه شهری برگزار می شود.
راهپیمایی 22 بهمن در کلانشهر اهواز از میدان مولوی (سه گوش) - پل شهید علم الهدی - خیابان سلمان فارسی(نادری) تا چهار راه آبادان از ساعت 9.30 شروع خواهد بود.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.