به گزارش ایرنا مهران شاهین طبع عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان به لحاظ کیفی نسبت به تمامی تیم های دیگر شرایط بهتری داشتند و می توانستند در فینال حضور داشته باشند که این اجازه به آنها داده نشد.
وی افزود:اسناد و مدارکی داریم که رئیس سابق فدراسیون بسکتبال کشور و آقای آوانسیان برخی داوران را تحت تاثیر خود قرار دادند تا دو تیم خوزستانی برای سومین سال پیاپی به فینال صعود نکنند.
شاهین طبع تصریح کرد:مکالماتی از رئیس سابق فدراسیون بسکتبال با برخی داوران به دست ما رسیده که برخی نتایج را داوران رقم بزنند.
وی افزود:در هر دادگاهی یا کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال این مدارک را حاضریم ارائه دهیم که ثابت کنیم موانعی برای صعود خوزستانی ها به فینال وجود داشت.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام گفت:تیم پالایش نفت آبادان در دیداری مهم با ناداوری نتوانست به فینال صعود کند و این نشان از دخالت برخی ها در کسب نتایج دارد.
شاهین طبع اظهار کرد:قابلیت بازیکنان و تیم های دیگر را زیر سوال نمی برم ولی با دلیل و مدرک می توان گفت اجازه حضور خوزستانی ها در فینال را ندادند.
وی افزود: داوران بسیار خوبی در چند ساله گذشته به علت برخی مسائل حمایت نشدند و از ادامه داوری بازماندند.
سرمربی پتروشیمی بندر امام گفت:داورانی که می توانستند پرورش بدهند و عدالت را در بسکتبال نهادینه کنند جذب باشگاه ها شدند و این به معنی اعمال نفوذ برخی ها در فدراسیون بسکتبال است.
شاهین طبع تصریح کرد:بارها اعلام کردیم با برخی داوران مشکل داریم ولی در کمال تعجب همان داوران در فینال قضاوت می کنند که جای سوال دارد.
وی افزود:مدارکی که ما از تخلفات برخی ها در فدراسیون داریم باید به دست مسئولان ورزش کشور برسد و ارائه آن در جامعه به ضرر خیلی ها تمام می شود.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام اظهار کرد:با تماس هایی که با داوران گرفته می شد یا آنها را تحت تاثیر قرار می دادند و یا اینکه آنها تحت فشار قرار می گرفتند و برخی از این اعمال بیرون از فدراسیون طراحی می شد که هدفشان ضربه زدن به بسکتبال بود.
شاهین طبع گفت:حتی در سال هایی که تیم های من هم قهرمان شد می توان گفت در یک یا دو قهرمانی آن، با باند بازی صورت گرفت و اصلا قابل قبول نبوده زیرا پشت صحنه اتفاقاتی افتاد که با روحیات ورزش همخوانی نداشت.
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عصر امروز با برتری 106 بر 102 برابر پالایش نفت آبادان به مقام سومی رقابت های لیگ برتر رسید و تیم پالایش نفت نیز به مقام چهارمی دست یافت.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.