مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در حاشیه اکران فیلمهای جشنواره فیلم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمانی پخش فیلم های جشنواره فیلم فجر با تهران و سایر استان ها در آبادان و خرمشهر حس مشترکی در جامعه فرهنگی و هنری کشور ایجاد می کند.
همایون قنواتی اظهار کرد:سیاست اصلی دولت در بخش فرهنگی تمرکز زدایی از فعالیت های فرهنگی در مرکز است و این رویداد مردم مناطق مختلف کشو را در جشن سینمای ایران شریک می کند.
وی افزود:سینمای ایران سینمای نجیب و محترمی است که عمده توجه آن به مسائل فرهنگی و تاریخی است که نشان داده همواره در کنار مردم ایران بوده و این نزدیکی نقش مهمی در ارتقا فضای فرهنگی و آگاهی های مردم خواهد داشت.
قنواتی به آغاز داوری فیلم های بخش تجلی اراده ملی همزمان با آغاز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و ارزیابی فیلم‌های این دوره از جشنواره توسط داوران تشکل‌ها و نهادهای شرکت کننده اشاره کرد و گفت:مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی پس از پایان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، سوم اسفند ماه در آبادان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا فیلم های سینمایی دنیایی کیف ها به کارگردانی حمید نخعی، جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و لاتاری یکشنبه در خرمشهر و دنیایی کیف ها به کارگردانی حمید نخعی، تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی و کامیون به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در آبادان نمایش داده می شوند.
18 فیلم جشنواره فجر از شنبه چهاردهم بهمن ماه تا 18بهمن ماه در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر در سینما مهر آبادان و سینما نخل خرمشهر برای علاقه مندان اکران می شوند.
قهرمانان کوچک، امپراطور جهنم، اتاق تاریک، دنیای کیف ها، تنگه ابوغریب، کامیون، به وقت شام، دزد پری، فیلمشاه، لاتاری، هایلایت، شکلاتی، سرو زیر آب، عرق سرد، مصادره، شعله ور و جشن دلتنگی فیلمهائی است که در آبادان و خرمشهر اکران می شوند.
3015/7165/6064
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.