مهران باباپور شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این پروژه ها در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و تفریحی هستند افزود: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر پنج هزار و 600 میلیارد ریال نیاز است.
عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: بسیاری از این پروژه ها از سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام مانده اند و شاید برای تکمیل تعدادی از آنها ناچار شویم بخشی از بودجه سال 1397 را به آنها اختصاص دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که شهرداری چه برنامه ای برای آماده سازی شهر در آستانه نوروز ارائه کرده است یادآور شد: باوجود توریست پذیر بودن شهر و قرار گرفتن در آستانه نوروز، اما شهرداری تاکنون برنامه ای برای آماده سازی شهر ارائه نکرده است.
باباپور افزود: قطعا یکی از مواردی که شورای شهر، شهرداری را مکلف به اجرای آن خواهد کرد توجه به زیباسازی شهر است.
وی در پایان تصریح کرد: شهر اهواز به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در ایام نوروز و داشتن ظرفیت های گردشگری و مذهبی مانند راهیان نور باید برای ورود مسافران و همچنین استفاده شهروندان آماده شود.
بنابراین گزارش، طبق آماری که در 2 روز گذشته توسط شهرداری اهواز ارائه شه بودجه تخصیص یافته به توسعه اماکن تفریحی و ورزشی شهرداری اهواز در سال 1395 نسبت به سال گذشته رشد منفی 18 درصدی داشته است.
9887/6064
خبرنگار: ندا رضاپور** انتشار : محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.