به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در نماز جمعه این هفته اهواز با تسلیت دهه فاطمیه و تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: اگر طراح و تئوریسین فضای مجازی مورد استفاده ما و کسانی که می خواهند به ما خط بدهند ایرانی باشند با آن موافق هستیم.
وی با اشاره به لزوم رعایت جوانب احتیاط بر دین، خانواده و عفت گفت: خواست ما خواست ملت شریف و مسلمان است و باید مسایل فرهنگی ما از دستبرد شیطانها به دور باشد.
امام جمعه اهواز افزود: 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته و این گوهر گرانبها همچنان در معرض آسیب، سرقت و غصب قرار دارد البته مردم شریف ایران تا به امروز آنهم در شرایطی مانند جنگ تحمیلی، پیاده سازی انواع توطئه ها از سوی دشمن، پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بوده اند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب حضرت زهرا (س) است با این توجیه که پس از رحلت حضرت محمد (ص) که اسلام اصیل و ناب با انحرافاتی مواجه شد حضرت فاطمه (س) در مقابل آنها به پا خاست و پرچم مبارزات را به دست گرفت.
آیت الله جزایری تاکید کرد: پایه گذار مبارزات حق طلبانه حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) بودند و بذر تشیع و ولایت از همان زمان کاشته شد به طوری که تا به امروز ادامه دارد.
وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر وجود ولایت فقیه، اسلامی و برحق است گفت: ولایت فقیه یعنی ولایت مجتهد عادل که ادامه رهبری و رهنمودهای ائمه معصومین است و امام زمان (عج) در این باره فرموده 'در غیبت من به فقهایی که عادل و متقی هستند مراجعه کنید.'
امام جمعه اهواز توضیح داد: امروز افتخار بزرگ ما این است که همان راه امیرالمومین (ع) و فاطمه زهرا (س) را برویم تا اینکه این امانت الهی را به دست صاحبش حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) برسانیم.
وی با تبریک 12 بهمن سالروز بازگشت امام به ایران گفت: 14 بهمن روز فناوری فضایی است که در این روز موفق شدیم ماهواره درست کنیم، سیستم هدایت کننده آن را بسازیم، آن را به فضا بفرستیم ، در ایستگاه مستقر کنیم و از دستاوردهای آن استفاده علمی کنیم.
وی تاکید کرد: در حوزه ارسال ماهواره به فضا به برکت وجود جوانان محقق و باتقوا نهمین کشور دنیا هستیم.
امام جمعه اهواز با اشاره به روز نوزدهم بهمن در تقویم گفت: در این روز نیروهای ارتش با پیشگامی نیروی هوایی به انقلاب اسلامی پیوستن، به اقامتگاه امام آمدند و اعلام وفاداری نمودند و دست بیعت دادند برای همین قبل از 22 بهمن شالوده رژیم پهلوی از هم پاشید و ستون فقراتش شکست.
وی با اشاره به برگزاری برنامه ای در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: یکشنبه هفته آینده نشستی توجیهی با حضور سران روستایی، شیوخ و معتمدان و مسئولان دولتی به منظور ارایه تسهیلاتی با سود چهار و 6 درصد به روستاییان برای تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار برگزار می شود که امیدواریم منجر به بهبود وضعیت اشتغال در این بخش شود.
/6002/7164
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.