اردوان قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول سال های گذشته بخش آموزش در رشته پرورش اندام قدری مغفول مانده بود لذا برای برای بالابردن سطح کیفی آموزش اقدام به برگزاری دوره های مختلف مربی گری و داوری کردیم.
سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان با اشاره به برگزاری نخستین کلاس مربی گری درجه 2 پرورش اندام در استان افزود: همچنین دو کارگاه آموزشی در زمینه دانش افزایی و اصلاح حرکات بدنسازی برای علاقه مندان این رشته برگزار کردیم.
وی عنوان کرد: خوزستان از پیشینه بسیار خوبی در رشته پرورش اندام و بدنسازی برخوردار است اما متاسفانه در دو یا سه سال اخیر در بحث مدال آوری ضعیف عمل کردیم لذا باید با کار و تلاش بیشتر به جایگاه اصلی خود برگردیم.
قاسمی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت های پرس سینه باشگاه های استان(انتخابی کشوری) در روز 13 بهمن ماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری گفت: این مسابقات همه ساله به صورت تیمی بین تمام باشگاه های استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان برگزار می شود و نفرات برگزیده به رقابت های کشوری اعزام می شوند.
وی افزود: همچنین مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان(انتخابی کشوری) که همه ساله با استقبال بی نظیری در بین علاقه مندان خوزستانی همراه است، روز 20 بهمن ماه به میزبانی شهرستان امیدیه برگزار می شود.
سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان افزود: با توجه به حضور متعدد ورزشکاران استان در رشته پرس سینه، 24 تا 27 بهمن ماه رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور به میزبانی باشگاه ملی حفاری در اهواز برگزار می شود.
وی ادامه داد: روز چهارم اسفندماه مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان در اهواز برگزار می شود و نفرات برتر به رقابت های قهرمانی کشور که 8 تا 11 اسفندماه در شیراز برگزار می شود اعزام می شوند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.