سامان عزیزی روزجمعه پس از کسب نشان طلا رقابت های جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به حضور بسیاری از عنوان داران جهان، کشتی گرفتن در جام تختی کار سختی است اما بسیار خوشحالم که توانستم به مدال طلا برسم.
وی عنوان کرد: در این مسابقات کشتی گیران بزرگ دنیا به وسیله بسیاری از نفرات جوان تر از دور رقابت ها حذف شدند که این موضوع حاکی از سطح بالای مسابقات از نظر فنی بود.
دارنده مدال طلا رقابت های جام تختی به استقبال پرشور مردم در این مسابقات اشاره کرد و گفت: مردم ایران و به ویژه خوزستان سنگ تمام گذاشتند و از جان و دل بچه های تیم را تشویق کردند. میزبانی مسابقات در سطح خوبی بود و بسیاری از شرکت کنندگان از این موضوع احساس رضایت داشتند.
وی به کشتی های خود در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در دیدار اول و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کشتی گیری از قزاقستان رفتم که نبرد بسیار سختی با این رقیب داشتم و با فاصله نزدیک او را شکست دادم همچنین در مرحله نیمه نهایی کشتی گیری از گرجستان را از پیش رو برداشتم و به بازی فینال رسیدم که خوشبختانه توانستم کشتی گیر عنوان دار قزاقستانی را مغلوب کنم و به مدال طلا برسم.
به گزارش ایرنا سامان عزیزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 4 عظمت کوستابایف از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد، عزیزی در دیدار فینال و در یک کشتی حساس با نتیجه 1 بر 1 حسین موتسوگولوف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.