بی مهری مسئولین ایذه و استان نسبت به تیم کشتی سینا صنعت ایذه نایب قهرمان جام باشگاه های جهان تمامی ندارد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، در حالیکه تیم کشتی سینا صنعت ایذه توانست نایب قهرمان جام باشگاه های جهان شود که مسئولی از ایذه و استان حاضر به ارتباط تلفنی با مدیرعامل و سرمربی این تیم نشد‌ که این موضوع نیز جای بسی سوال است.

اعضای کادر فنی و کشتی گیران تیم کشتی سینا صنعت ایذه تا پاسی از شب گذشته منتظر مسئولین بودند تا ببیند چه برنامه ای در این خصوص خواهند داشت اما متاسفانه تا ساعت ۱۰ امروز شنبه خبری نشد تا سرمربی تیم دستور داد تا کشتی گیران به شهرهای خود بازگردند تا این موضوع باعث تعجب کشتی گیران این تیم شود.

نایب قهرمان کشتی جهان بعد از کسب نایب قهرمانی در لیگ برتر کشتی ایران که هیچ مسئولی زحمتی به خود ندادند و اینبار در جایگاهی مهم در جهان باز بی مهری و بی اعتنایی خود را نشان دادند.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه جزء‌ دو تیم برتر خوزستان هستند که توانستند طی دو سال اخیر یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی جهان به دست آورد اما مسئولین کم آگاه محلی و استان به این مسائل کاری ندارند و ارزشی قائل نشدند.

بعد از اینکه هیچ تماسی از سوی مسئولین گرفته نشد علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه در این رابطه اظهار کرد: ما یک بار مصرف نیستم و اصلا توجه ای به این مسائل ندارم که چه کسانی تماس گرفتند و یا این که بی اعتنایی داشتند مهم این است که مردم از شهر های دور و نزدیک برای حمایت از تیم خودشان آمدند و ما را تنها نگذاشتند همین برای ما کافی است که توانستیم‌ با کسب این عنوان دل مردم را شاد کنیم.

احمدپور در مورد  این که با این هما بی مهری تیم داری خواهند کرد، افزود: مسئولین یک روز هستند و روز بعد نیستند و ما نیز یک بار مصرف نیستیم و هدفمان خوشحال کردن دل مردم است و با تمام قدرت نسبت به سال های گذشته در مسابقات مختلف شرکت خواهیم کرد.

باید دید مسئولین ایذه و استان در آینده برنامه ای خواهند داشت یا اینکه بعد از چند روز به باد فراموشی سپرده خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.