لوانت سن روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت های جام تختی به عنوان سیستم طرح رنکینگ معرفی شده تمام تیم ها با نفرات قدر خود وارد مسابقات شدند که این موضوع به زیبایی کار کمک می کند.
وی افزود: همانگونه که دیدیم نفر اول مسابقات المپیک ریو امروز در برابر یک کشتی گیران جوان مغلوب شد که این موضوع بیانگر سطح کیفی رقابت ها است.
وی به میزبانی خوب شهرستان ماهشهر در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: تاکنون همه چیز به خوبی پیش رفته و امیدواریم در ادامه روال کار به همین شکل باشد. خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت ها به عمل آمده که برای من غیر منتظره بود.
سن افزود: تاکنون در بسیاری از کشورهای دنیا سفر کردم اما باید بگویم که مردم ایران و ماهشهر در نوع خود قبال تحسین هستند و باید قدر این تماشاگر علاقه مند را دانست.
وی در خصوص اتخاذ قوانین جدید داوری در این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه برای نخستین بار در رقابت های تختی شاهد داوری با قوانین جدید هستیم اما روند کار به خوبی پیش می رود و قضاوت ها بی ایراد بوده است.
به گزارش ایرنا سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از کشورهای کوبا، فنلاند، رومانی، اوکراین، آذربایجان، بلغارستان، ترکیه، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان و ایتالیا و سه تیم از کشورمان روزهای 5 و 6 بهمن در سالن بعثت بندر ماهشهر استان خوزستان در حال برگزاری است.
9878 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.