به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود:مسئولان در هزینه کردن این اعتبار تخصیصی در شرایط فعلی اقتصاد کشور، دقت نظر داشته باشند.
وی افزود: با توجه به زمان بر بودن حل مشکل گرد و غبار، انتظار می رود مسوولان مربوطه گزارش های پیوسته ای از اقدامات خود در این زمینه به مردم ارایه دهند و هر ساله قدمی رو به جلو برای رفع این معضل برداشته شود.
خطیب جمعه بندرماهشهر در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به میزبانی بندرماهشهر در مسابقات جهانی کشتی جام پهلوان تختی خاطرنشان کرد: ضمن خوشامدگویی به میهمانان خارجی و داخلی و عرض خسته نباشید به تمام دست اندرکاران برگزاری این مسابقات، انتظار می رود هزینه های صرف شده در رشته های مختلف ورزشی برای سلامت روح و جسم جوانان ما باشد، در صورتی که متاسفانه در کشور ما ورزش جنبه تجاری به خود گرفته است.
وی ادامه داد: میدان ورزش که میدان مقدسی به شمار می رود، باید جایی برای تقویت روحیه نشاط و پهلوانی در بین سنین مختلف از نوجوانی و خردسالی تا میانسالی باشد و تلاش شود صمیمت ها و از خودگذشتگی ها رشد پیدا کند؛ نام آوران رشته های ورزشی نیز حواشی منفی نداشته باشند، چرا که این افراد الگوی نوجوانان و جوانان ما هستند.
امام جمعه بندرماهشهر همچنین با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: انتظار می رود در این ایام هیات های مذهبی آیین باشکوه و آموزنده ای در جهت ترویج سیره پاک آن حضرت در جامعه تدارک ببینند.
9858/7165/ 6037
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.