دولت تولیخانوف شامگاه جمعه در حاشیه رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سفری که به اهواز داشتم از مکان های ورزشی و هتل های این استان بازدید کردم که خوشبختانه در شرایط بسیار مناسبی بودند.
رییس کنفدراسیون کشتی آسیا افزود: کشور ایران و به ویژه خوزستان از ظرفیت بسیار بالایی در کشتی برخوردار است به همین جهت سعی کردیم بار دیگر رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی را در این استان برگزار کنیم تا شاهد حضور پرشور تماشاگران در آن مسابقات باشیم.
وی ادامه داد: مسابقات جام تختی بار دیگر این فرصت را به خوزستان داد تا امتحان خود را برای میزبانی مسابقات بین المللی به خوبی پس دهد. سال گذشته رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در شهرستان آبادان برگزار شد که کیفیت خوب آن رقابت ها موجب شد تا بار دیگر میزبانی مسابقات را به ایران واگذار کنیم.
تولیخانوف در ادامه به رقابت های جام تختی اشاره کرد و گفت: این مسابقات در بالاترین سطح ممکن انجام شد و حضور کشتی گیران عنوان دار جهان به زیبایی رقابت ها کمک کرد. همچنین استقبال پر شور تماشاگران در نوع خود جالب توجه بود و باید بگویم در کمتر کشوری از دنیا می توان شاهد حضور این تعداد تماشاگر بود.
وی به عملکرد رسول خادم در فدراسیون کشتی ایران اشاره کرد و گفت: رسول خادم در راس فدراسیون ایران تاکنون اقدامات بسیار مفیدی برای کشتی ایران انجام داده و با ورود بخش خصوصی به این رشته جان تازه ای داده است. در مسابقات جام تختی شاهد حضور اسپانسرهای بسیار خوبی در کشتی هستیم که امیدواریم این روند در ایران ادامه داشته باشد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.