به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که با نتیجه 2 نتیجه را واگذار کرد.
تیم استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب وحید شیخ ویسی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید بهزادی، وحید نامداری، کلودیو مارینی، علیرضا دغاغله، اسماعیل شریفات، دانیال ماهینی و عادل کلاه کج به میدان رفت.
همچنین رشید مظاهری، محمد نژاد محمدی، وحید محمدزاده، سید محمد حسینی، قاسم حدادی فر، ربیع عطایا، مرتضی تبریزی، سید محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کیروش استنلی ترکیب ذوب آهن را تشکیل می دادند.
برای تماشای این دیدار با وجود این که رایگان اعلام شده بوده تنها 200 تماشاگر به ورزشگاه آمدند.
در دقیقه 85 بازی محمدرضا عباسی از درون محوطه جریمه دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کرد تا امیر قلعه نوعی نفس تازه ای بکشد.
شدت حملات ذوب آهن ادامه داشت تا این که در دقیقه 87 بازی مرتضی تبریزی از راه دور برای دومین بار دروازه آبی ها را باز کرد.
این دیدار که قرار بود روز سه شنبه در اهواز برگزار شود به دلیل بروز پدیده گرد و خاک به روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.
در این دیدار عقیل کعبی بازیکن استقلال خوزستان از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود. همچنین یعقوب کریمی اولین بازی خود را در این فصل برای آبی های خوزستان انجام داد.
تیم استقلال خوزستان با این شکست 18 امتیازی شد و در مکان پانزدهم جدول باقی ماند.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.