امیر حمزه بزرگی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ماسک ها توسط ستاد بحران شهرستان آبادان و به کمک گروههایی از امدادگران هلال احمر و شهرداری آبادان در مناطق مختلف شهری بخصوص مراکز پرتردد شهری توزیع شد.
وی توصیه کرد : شهروندان آبادان به ویژه افراد مسن، کودکان، بیماران قلبی و تنفسی، با توجه به شرایط آلودگی هوا، از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:تمام دستگاه های خدمات رسان در سطح شهرستان در آماده باش کامل بسر می برند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در اسرع وقت خدمات رسانی کنند.
بزرگی نیا گفت:متاسفانه بدلیل وزش باد شدید در روز گذشته تعداد چهار پایه برق در مناطق مختلف شهر سقوط کرد که خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و شبکه برق مناطق مختلف آبادان نیز بسرعت اصلاح و برق وصل شد.
رئیس اداره هواشناسی آبادان میدان دید در فرودگاه بین المللی آبادان را 300 متر اعلام کرد.
علی تابع الحجه اظهار کرد :با توجه به نقشه های وضعیت هوا تا بعد از ظهر روز جاری بهتر خواهد شد و از میزان گرد و غبار کاسته می شود.
وی گفت: روز گذشته (جمعه) طوفانی با سرعت 62 کیلومتر بر ساعت در مناطق ثبت شد.
میزان گرد و غبار در فضای شهرستانهای آبادان و خرمشهر در روز شنبه به 27 برابر حد مجاز رسید که موجب تعطیلی ادارات و واحدهای آموزشی این شهرستانها شد.
3015/7165/ 6002
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.