در نشست مشترک مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، مدیران آب و فاضلاب اهواز و روستایی استان و فرماندار کارون، مقرر گردید تا پایان امسال تمام روستا های کارون آبدار گردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در جلسه مشترک امروز «جانباز» مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، نمایندگان مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی، مدیران آب و فاضلاب اهواز و روستایی استان و فرماندار کارون، مقرر گردید تا پایان امسال تمام روستاهای این شهرستان آبدار گردند.

معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون در این خصوص گفت: هم اکنون عملیات اجرایی لوله گذاری شبکه انتقال و شبکه توزیع آب شرب ام البنین و کوی امام حسین«ع» در حال اجراست.

وی با بیان این که مجتمع آبرسانی چمیان نیز که قرار بود روستا های اسماعیلیه ١ و ٢  و ٣ و چمیان و اسلام آباد چمیان را آبرسانی نماید، ولی بدلیل عدم تامین لوله های انتقال با سایز ٣١٥ و ٣٥٥ ناتمام مانده بود، افزود: بلاخره با پیگیری نمایندگان اهواز، استاندار خوزستان، آب و فاضلاب روستایی استان پس از ٢ سال وقفه، مجددا در دستور کار جدی قرار گرفت و لوله های مورد نیاز تامین گردید و عملیات اجرایی کارگزاری لوله ها آغاز شد.

خنفری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ٧ روستای فاقد آب شرب در شهرستان کارون وجود دارند که با آغاز عملیات لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع در این ٧ روستا بطور همزمان، ان شاءالله تا پایان امسال هیچ روستایی در شهرستان کارون بدون آب نمی ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.