قاسم جان‌بابایی چهارشنبه در حاشیه سفر خود به ایذه و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از وضعیت درمانی در ایذه افزود: ایذه در بحث بهداشت و درمان مشکلات زیادی دارد و باید مسئولان برای احداث یک بیمارستان 200 تختخوابی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بیمارستان‌سازی بر عهده وزارت بهداشت نیست اظهارکرد: باید ردیف بودجه آن توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص و وزارت راه و شهرسازی نسبت به ساخت آن اقدام کند؛ این موارد مستلزم پیگیری مسئولان شهرستان و استان است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چرخه نظام سلامت در ایذه متوقف نشده و برخی پروژه‌ها پیشرفت 80 درصدی داشته‌اند؛ دولت با همه مشکلات موجود ، در حال خدمت‌ رسانی به مردم است.
جان‌بابایی از تکمیل بلوک زایمان، آی سی یو و مرکز غربالگری سرطان بیمارستان شهدای ایذه خبر داد و افزود: اورژانس جدید این بیمارستان نیز تقریبا تکمیل شده و به زودی آماده خدمت‌رسانی مردم شهرستان ایذه خواهد شد.
شهرستان ایذه با حدود 220 هزار نفر جمعیت در شرق خوزستان قرار دارد، فاصله مرکز این شهرستان تا اهواز 183 کیلومتر است.
ایذه یک بیمارستان تخصصی دارد؛ 12 پروژه‌ درمانی نیز در این شهرستان در حال ساخت است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه برای بررسی وضعیت بیمارستانی و درمانی چند شهر خوزستان وارد خوزستان شد.
6037/9434
خبرنگار: میلاد کایدی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.