پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:واحدهای مسکونی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک به همت بنیاد برکت تا سقف 200 میلیون ریال در حوادثی چون رعد و برق ، زلزله و سایر حوادث از مزایای بیمه بهره مند شدند.
آذرماه امسال اصابت صاعقه به یک خانه در روستای منجشک در بخش الوار گرمسیری اندیمشک موجب آتش سوزی و مرگ پدر خانواده و مصدوم شدن یکی دیگر از ساکنان این خانه شد.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک در شمال استان خوزستان دارای 187 روستا و حدود 25هزار نفر جمعیت است.
فرماندار اندیمشک همچنین در ادامه با تشریح طرح های در دست اجرا از سوی بنیاد برکت در این شهرستان گفت:طرح های مختلف عمرانی ، فرهنگی و آموزشی از سوی این بنیاد در راستای محرومیت زدایی در اندیمشک در حال اجراست.
جهانگیری ، ساخت مسجد، مدرسه ، طرح های بهداشتی درمانی را از جمله طرح های در دست اجرا از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اندیمشک عنوان کرد و گفت: طرح های دیگری نیز در راستای توسعه مشاغل خانگی از سوی این بنیاد در شهرستان در دست برنامه ریزی و اقدام است.
عملیات اجرایی 37 طرح آموزشی، مذهبی و بهداشتی شامل 20 مدرسه، 10 مسجد، 5خانه عالم و 2 کلینیک بهداشتی فروردین ماه امسال از سوی بنیاد برکت در اندیمشک آغاز شد.
همچنین با امضای اولین قرارداد مشارکت اقتصادی اجتماع ‌محور در قالب طرح ' آفتاب ' بین بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تعاونی روستایی زنان اندیمشک برای 413 نفر از بانوان این شهرستان شغل خانگی ایجاد شد.
شهرستان اندیمشک با بیش از 170 هزار نفر جمعیت در فاصله 150 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان **انتشار:فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.