میثم دورقی روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش برابر پدیده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:با توجه به این که در نیم فصل دوم نتوانستیم امتیازی کسب کنیم به برد پدیده نیاز مبرمی داشتیم تا به لحاظ روحی در شرایطی بهتری قرار بگیریم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان این پیروزی را به مردم خوزستان تبریک گفت و افزود: با اضافه شدن چند بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات، عملکرد تیم ما از بعد روحی و روانی بهتر شد و قطعا در آینده شاهد بازی های بهتری از استقلال خوزستان خواهیم بود.
وی با بیان این که در لیگ برتر ماندگار هستیم افزود: شرایط جدول خصوصا در نیمه پایینی به شکلی است که فاصله تیم ها با یکدیگر بسیار اندک است لذا به راحتی می توان با یک یا دو برد از قعر جدول جدا شد.
دورقی عنوان کرد: از حمایت تماشاگران که همیشه یار دوازدهم ما هستند، تشکر می کنیم. قطعا اگر آن ها در کنار تیم نباشند انگیزه ای برای بازی کردن نخواهیم داشت.
وی افزود: به خوبی می دانیم که در ادامه راه کار بسیار سختی در پیش داریم و اگر خواهان شرایط بهتری هستیم باید به مراتب بهتر ظاهر شویم. لیگ امسال به شکلی است که همه تیم ها مدعی هستند و به راحتی نمی توان امتیازگیری کرد لذا باید از همه جهات خود را تقویت کنیم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان در پایان گفت: اگر بتوانیم در ادامه نقاط ضعف خود را به خوبی برطرف کنیم یکی از بهترین تیم های لیگ خواهیم شد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود آبی های خوزستان به پایان رسید تا این تیم چهارمین برد خود را در لیگ هفدهم جشن بگیرد.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 17 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی جای دارد.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.