به گزارش ایرنا پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه درجلسه تجلیل از خادمان راهیان نور در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: توسعه بهداشت و درمان یکی از مسائلی است که در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب در جهت خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار دارد و نقش برجسته آن در حوادث مختلف به وضوح مشاهده می شود.
وی افزود: حضور ما نیز به عنوان متولیان بهداشت و درمان برای اطمینان بخشی به زائران یادمان های شهدا نیز همواره حضور برجسته ای است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور ادامه داد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس تلاشگران عرصه سلامت حضوری پررنگ در مناطق عملیاتی داشتند ، در این روزها نیز خدمت رسانی به زائران یادمان های شهدا در قالب راهیان نور از اولویت های حوزه بهداشت و درمان است.
وی بیان کرد: نظارت ها، حمایت ها و خدمات درمانی خوبی تاکنون در یادمان های شهدا مشاهده شده و دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در زمینه خدمت رسانی به راهیان نور تلاش های خوبی داشته و موفق عمل کرده اند.
کولیوند تصریح کرد: بی شک این خدمت رسانی از چشم تیزبین مردم پنهان نمانده و هرچه این خدمت رسانی بیشتر شود ،رضایتمندی بیشتری را به دنبال دارد.
وی اظهار کرد: حضور پررنگ تلاش گران فوریت های پزشکی، بیمارستان ها و حوزه درمان در حادثه های اخیر در کشور نیز به وضوح مشاهده شده که جای قدردانی دارد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: بحث راهپیمایی اربعین نیز در سال های اخیر یکی از حرکت های بزرگ تاریخی بوده که وزارت بهداشت و حوزه سلامت در این بخش نیز عملکرد خوبی را داشته و امید است کیفیت خدمات دهی در این ایام روز به روز بیشتر شود.
وی تصریح کرد: همچنین در زلزله کرمانشاه نیز شاهد حضور موثر و پررنگ حوزه بهداشت و درمان بودیم که شاید در نوع خود بی نظیر بود.
کولیوند اظهار کرد: پیگیری های لازم برای ایجاد زیرساخت ها و تجهیز مراکز بهداشت و درمان در خوزستان با حمایت وزیر بهداشت در دستور کار دولت بوده و امید است که در سال آینده در این بخش بتوانیم اقدامات خوبی صورت دهیم.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.