حجت الاسلام سید لطف الله سپهر شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی محکوم کردن تجمع های غیرقانونی روزهای گذشته در استان اشاره کرد و گفت: ملت ایران در شرایط حساس هم زمان شناس وهم وظیفه شناس بوده و همواره نظام را در تمام عرصه ها همراهی کرده است.
وی افزود:یکی از عوامل موثر در استمرار اندیشه شیعی نیز همراهی امت تشیع با ائمه و فقها بوده و شیعیان همیشه با اشاره مرجعیت، وظیفه و تکلیف مداری خود را نشان داده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: بسیاری از تحلیلگران جهان یکی از مهمترین شاخص های ماندگاری اندیشه شیعه و انقلاب اسلامی را نقش و جایگاه فقیه عادل و ولی فقیه در راس حکومت و پیوند ولی فقیه با مردم دانسته اند.
وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی همین پیوند امت و امام (ره) جنگ را مدیریت کرد و در تهاجم فرهنگی نیز حرف شنوی امت از رهبر معظم انقلاب ما را از بحران خارج کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: همچنین در آشوب های سال 1388غربی ها هزینه های سنگینی برای آسیب رساندن به انقلاب صرف کردند اما تمام جریانات، احزاب و اندیشه های سیاسی پایبند به انقلاب اسلامی حماسه 9 دی را به وجود آوردند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
وی بیان کرد: امسال حماسه 9 دی پس از سال 1388بیشترین استقبال را داشته و مردم یک بار دیگر آشوبگران، سازمان نفاق، آمریکا، رژیم صهیونیستی ، انگلیس و وهابیت را ناامید کردند و پیام این روز حماسی آن ها را به مخاطره انداخت تا جریان دیگری را با عنوان گرانی و بیکاری و فساد مطرح کنند.
حجت الاسلام سپهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود بر رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرده و دولت و مجلس نیز اهتمام ویژه ای برای رفع این مشکلات دارند.
وی یادآورشد: متاسفانه برخی از رسانه ها مسائل و مشکلات موجود در کشور را بزرگ جلوه می دهند که این به تنهایی بر مشکلات می افزاید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: درحال حاضر تمام رسانه های بیگانه تمرکز خود را روی مسائل ایران گذاشته و به صورت مستمر تلاش می کنند مردم را به نظام اسلامی بدبین کنند که امیدواریم خانواده ها نسبت به فرزندان خود توجه بیشتری کرده و اجازه ندهند که تحت تاثیر این تبلیغات منفی قرار گیرند.
/6002/7152خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.