مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای بانوان در ورزش استان، گفت: تمام تلاش ما این است که در برخی شهرستان‌ها بتوانیم در ادارات و هیات‌ های ورزشی از بانوان در جایگاه مدیریتی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در نشست با مسوولان ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان در اتاق فکر ورزش بانوان خوزستان که در محل اداره‌ کل برگزار شد، اظهارکرد: خوشحالم که این فرصت به وجود آمد تا در جمع خادمین واقعی ورزش در شهرستان‌ ها حضور پیدا کنم. تمام تلاشم این است که در برخی موضوعات و مسائل بتوانم از جایگاه بانوان در ورزش استان به صورت ویژه حمایت کنم.

وی خطاب به مسوولان ورزش بانوان استان گفت: جایگاه و شان شما در ورزش استان کاملا روشن است و حرمت شما در شهرستان‌ ها، حرمت ما است. تمام سعی‌ مان این است که از تمام مسوولان ورزش بانوان به صورت ویژه حمایت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: به عنوان گام نخست درصدد هستیم که برای مسوولان ورزش بانوان در شهرستان‌ ها، ابلاغ مشاور مدیر کل در ورزش شهرستان‌ ها صادر کنیم. نگاه ما به ورزش بانوان ویژه و جدی است.

وی تاکید کرد: این‌ چنین نشست‌ هایی باید تداوم داشته باشد، چرا که در این جلسات، راهکار ها، نظرات و پیشنهادات بسیار خوبی برای حل مشکلات ورزش بانوان در شهرستان‌ ها مطرح می‌شود.

حیدری خاطر نشان کرد: برای حمایت از ورزش بانوان شهرستان‌ ها، به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ ها ابلاغ خواهیم کرد که حتما باید سهم ورزش بانوان از محل اعتبار برگشتی شهرستان‌ ها مشخص شود. ما این موضوع را به صورت جدی رصد می‌کنیم و اگر این اتفاق نیفتاد، با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای بانوان در ورزش استان، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که در برخی شهرستان‌ ها و هیات‌ های ورزشی بتوانیم از بانوان در جایگاه مدیریتی استفاده کنیم. آینده ورزش خوزستان بسیار خوب است، به شرط این‌ که همه ما تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.