کیاوش علاسوند روز پنجشنبه پس از پیروزی 10 بر 3 تیمش مقابل هیات فوتبال قم در اهواز اظهار کرد: بازی کاملا یک طرفه ای را شاهد بودیم و حتی می توانستیم با تعداد گل بیشتر پیروز شویم اما بچه های ما بازی را رها کردند و این امر باعث شد در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند.
سرمربی تیم ملی حفاری با بیان این که نسبت به حریف از تجربه بالاتری برخوردار بودیم افزود: نماینده قم از بازیکنان جوان و خوبی بهره می برد اما به لحاظ آمادگی در سطح خوبی نبودند.
وی عنوان کرد: در ادامه راه سعی می کنیم به روند بردهای خود ادامه دهیم و نیم نگاهی به قرار گرفتن در بین سه تیم بالایی جدول خواهیم داشت هر چند که به خوبی می دانیم کار بسیار سختی است.
علاسوند افزود: از عملکرد بازیکنانم تا به این جای مسابقات راضی هستم هر چند که در کل می توانستیم بهتر باشیم. امروز بازی بسیار روانی ارائه دادیم و به لحاظ تاکتیکی در شرایط خوبی قرار داشتیم.
در ادامه سید مهدی غیاثی سرمربی تیم هیات فوتبال قم گفت: با توجه به این که سقوط تیم ما به لیگ دسته یک قطعی شده است از انگیزه بازیکنان در ادامه مسابقات کاسته شده و این امر در عدم نتیجه گرفتن تیم تاثیرگذار است.
وی عنوان کرد: بازیکنان ما از توانایی خوبی برخوردارند اما متاسفانه نمی توانند آن چه را که در تمرینات انجام می دهند، در مسابقات رسمی به نمایش بگذارند.
غیاثی با اشاره به این که از نتیجه بدست آمده اصلا راضی نیستم و معتقدم بازیکنانم دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده نمی کنند افزود: هر چند در انتهای جدول قرار داریم و سقوطمان به لیگ پایین تر قطعی شده است اما باید بازی بهتری انجام می دادیم.
وی در خصوص حریف خود تیم ملی حفاری گفت: آن ها تیم بسیار خوب و منظمی هستند که از تجربه بالایی در لیگ برتر برخوردار هستند همچنین چندین بازیکن ملی پوش دارند که این موضوع به آن ها کمک بسیاری می کند. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.