به گزارش ایرنا در این حادثه که در سه راهی روستای عوضعلی بین سواری پیکان با پنج سرنشین و پژو 405 با چهار سرنشین رخ داد تمام سرنشنیان هر 2 خودرو شامل هشت مرد و یک زن مصدوم شدند.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه در ساعت 6:40 صبح امروز به این مرکز اعلام شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع نیروهای فوریت های پزشکی این شهرستان به محل اعزام شدند.
عیسی بشیری افزود: در این حادثه مصدومان به بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند انتقال داده شدند.
وی اضافه کرد: پس از اقدامات اولیه بر روی مصدومان حادثه، هشت مصدوم مرد از 21 سال تا 73 ساله با هشت دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان بزرگ دزفول و یک زن 43 ساله با یکدستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر این شهرستان به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر اعزام شد.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند ادامه داد: تمام مصدومان این حادثه از شهرستان گتوند می باشند.
علت حادثه از سوی پلیس راه در حال بررسی است.
به گزارش ایرنا، در حادثه واژگونی چهارشنبه شب سواری پراید در جاده گتوند به دزفول ( حوالی صالح شهر) نیز سه نفر مصدوم شدند.
نکته قابل توجه در این حادثه حضور به موقع و کمک رسانی نیروهای فوریت های پزشکی شهرستان گتوند در این حادثه بود.
جاده گتوند به سه راهی گتوند- شوشتر-دزفول به دلیل ترافیک سنگین، پیچ و خم زیاد و کم عرض بودن یکی از حادثه خیزترین جاده های خوزستان به شمار می آید که سالانه تعدادی در این جاده کشته و یا مصدوم می شوند.
عملیات چهاربانده کردن محور ورودی گتوند به شهر جنت مکان، درآذرماه 1394 آغاز شد، و قرار شد ظرف مدت هشت ماه به بهره برداری برسد ولی این طرح با حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام رها شده است.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.