سروان رضا حسنی جانشین پلیس راه مریوان - سنندج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این حادثه علت اصلی این تصادف را انحراف به چپ یکی از خودروهای پراید عنوان کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد هم در این رابطه به ایرنا گفت: این تصادف در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در گردنه بالک در نزدیکی شهرک هجرت جاده سروآباد - مریوان به وقوع پیوست.
ایوب غلامی ادامه داد: بعد از تماس تلفنی فوریت های شهرستان مریوان با مرکز بهداشت سروآباد برای درخواست کمک، بلافاصله فوریت های پزشکی شهرستان مستقر در روستای حسین آباد بخش مرکزی و جمعیت هلال احمر این شهرستان مستقر در گردنه قلعه جی به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد اضافه کرد: متاسفانه در این سانحه یک کودک سه ساله به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت و هفت نفر نیز زخمی شدند که توسط نیروهای فوریت پزشکی و هلال احمر به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.
به گفته وی، ریژوان ایزدی 6 ساله فوتی، شیوا تورانی 26 ساله ( راننده)، رحمان ازغ 52 ساله، حمدی حق مرادی 33 ساله، مدریک قادری 53 ساله ( راننده)، محمد شریف بازرگان 32 ساله، احمد فتاحی 38 ساله و راژان ایزدی سه ساله مصدومان این سانحه هستند.
به گزارش ایرنا، جاده سروآباد - مریوان به طول 35 کیلومتر که مسیر ارتباطی مرز رسمی باشماق نیز است، یکی از جاده های حادثه خیز و خطرناک است که هر ساله تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می افتد.
خبرنگار: فرزاد آداک **انتشار: امید بهمنی
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.