به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار در 90 دقیقه و وقت های اضافه با تساوی یک بر یک همراه شد، اما صنعت نفت در ضربات پنالتی عملکرد بهتری داشت تا در نهایت با پیروزی 6 بر 5 راهی نیمه نهایی شود.
شب گذشته اعلام شد که این بازی به دلیل آلودگی هوای تهران برگزار نمی شود که در نهایت، مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که رقابت در موعد مقرر انجام می شود.
به دلیل این ناهماهنگی و همچنین آلودگی هوای پایتخت، استقبالی از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت نشد و تنها حدود یکهزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافتند.
در دقایق ابتدایی بازیکنان میهمان عملکرد خوبی داشتند و همین امر سبب شد تا پرسپولیس نتواند فرصتی برای گلزنی پیدا کند.
در دقیقه بیستم بالاخره میزبان در آستانه گلزنی قرار گرفت که «گادوین منشا» این بخت طلایی را از دست داد.
در دقیقه 26 ارسال تماشایی «محمد انصاری» را «فرشاد احمدزاده» با ضربه سر درون دروازه صنعت نفت جای داد و در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.
در ابتدای نیمه دوم شاگردان «فراز کمالوند» کار را به تساوی کشاندند و ارسال «جاسم کرار» را «علی عبدالله زاده» به زیبایی تبدیل به گل کرد.
بلافاصله ضربه «کمال کامیابی نیا» را دروازه بان صنعت نفت به زیبایی هرچه تمام تر مهار کرد.
در دقیقه 50 ضربه مجدد کامیابی نیا در آستانه ورود به دروازه با تکل مدافع صنعت نفت روبه رو شد و به کرنر رفت.
برانکو که تیمش خشن کار را دنبال می کرد و میانه میدان را تا حدودی از دست داده بود، در دقیقه 66 «بشار رسن» را جانشین «محسن مسلمان» کرد و سپس «سیامک نعمتی» به جای «فرشاد احمدزاده» به میدان آمد.
در دقیقه 77 پاس بلند «جاسم کرار» موجب شد تا «محمدامین درویشی» در مصاف تک به تک با «علیرضا بیرانوند» قرار بگیرد که ضربه مهاجم میهمان را دروازه بان میزبان مهار کرد.
این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.
در دقیقه 100 داور با تصمیمی عجیب به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد که کمک داور دوم این تصمیم را رد کرد و بازی ادامه یافت.
وقت های اضافه نیز گلی در برنداشت تا در نهایت ضربات پنالتی تیم صعود کننده را مشخص کند.
در ضربان پنالتی، منشا، علیپور و نعمتی پنالتی های پرسپولیس را به بیرون زدند و ماهینی، رسن و بیع خواه موفق به گلزنی شدند.
برای نفت آبادان نیز ابراهیم زاده، پریرا، ریکانی، پریرا و باتیستا موفق به گلزنی شدند و ضربات بغلانی و نیک نفس از دست رفت.
«اشکان خورشیدی» داور این دیدار با «شجاع خلیل زاده»، «کمال کامیابی نیا»، «سیدجلال حسینی»، «فرشاد احمدزاده» و «حسین ماهینی» از پرسپولیس و «مسعود ابراهیم زاده»، «مگنو باتیستا»، «محمد نیک نفس»، «لوسیانو پریرا»، «داوود نوشی صوفیانی» و «آگوستو سزار» از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(بشار رسن)، فرشاد احمدزاده(سیامک نعمتی)، گادوین منشا و علی علیپور
*ترکیب صنعت نفت آبادان:
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی(رضا جبیره)، کرار جاسم(طالبی ریکانی)، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی(محمد نیک نفس) و لوسیانو پریرا
/6002/7104
خبرنگار:مسعود گادار**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.