به گزارش ایرنا حمیدرضا ریاحی روز سه شنبه در نشست بررسی عملکرد هیات اسکیت خوزستان در اهواز اظهار کرد: وجود هفت کمپ اسکیت پارک در خوزستان موجب شد که اولین دوره مسابقات بین المللی اسکیت بورد را در این شهرستان برگزار کنیم.
مربی تیم ملی اسکیت کشور با بیان این که خوزستان از شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی برخوردار است افزود: عملکرد بچه های خوزستان در طی چند سال اخیر بسیار درخشان بوده به گونه ای که بیشتر نفرات تیم ملی در رشته اسکیت برد و اگروسیو از نفرات این استان هستند لذا از این پس بنا داریم اردوهای تیم ملی را در خوزستان دایر کنیم.
وی با بیان این که بیشترین ظرفیت زیرساخت اسکیت کشور در خوزستان نهفته است افزود: سال گذشته اولین دوره کمپ استعدادیابی کشور را در اهواز برگزار کردیم که با استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان این استان مواجه شدیم که در نوع خود جالب بود، قطعا با برنامه ریزی های مناسبی که از سوی هیات استان صورت گرفته آینده این رشته در خوزستان بسیار روشن است.
در ادامه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انتظار داریم فدراسیون در قالب یک برنامه سه ساله پیشنهادات خود را به هیات استان اعلام کند و ما بر اساس آن برنامه حرکت کنیم.
وی ادامه داد: وقتی صحبت از افزایش ورزشکاران سازمان یافته می شود باید زیرساخت های لازم را فراهم کنیم که متاسفانه در طی سال های گذشته زیرساخت مناسبی برای ورزشکاران استان فراهم نشده است. در 5 سال آینده اعتبار خوبی به ورزش استان تزریق می شود که سعی می کنیم با برنامه ریزی مناسب به خوبی از این میزان اعتبار استفاده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که برگزاری رویدادهای ورزشی قطعا در به توسعه ورزش استان در ابعاد مختلف کمک می کند افزود: اعتقادی به جزیره ای عمل کردن در ورزش استان نداریم لذا تک تک هیات های ورزشی به طور روزانه رصد می شوند.
وی به تاسیس یک پیست اسکیت استاندارد در استان اشاره کرد و گفت: در صورت عقد تفاهم نامه همکاری بین ما و فدراسیون اسکیت، تضمین می دهم بخشی از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را صرف هیات اسکیت کنیم و زیرساخت های این رشته را در کل استان فراهم کنیم.
اولین دوره رقابت های بین المللی اسکیت بورد با حضور 16 تیم خارجی و چهار تیم داخلی 20 تا 25 اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می شود.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.