طی آئینی برای اولین بار دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی به منظور افزایش خدمات رسانی به مردم با حضور مسئولان دادگستری آبادان افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیروس محمدی‌زاده در آئین افتتاح اولین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی این شهر، اظهار کرد: بنا است سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در آبادان راه‌ اندازی شود که هم‌ اکنون دو دفتر راه اندازی و آخرین دفتر نیز به زودی راه‌ اندازی می‌شود.

وی دسترسی مردم، پیگیری راحت و همچنین تسریع در امورات حقوقی شهروندان را از مزیای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برشمرد و افزود: پس از اهواز، آبادان اولین شهر استان خوزستان است که این دفاتر در آن راه‌ اندازی می‌شود.

رئیس دادگستری آبادان با تاکید بر این که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باعث کاهش درگیری مردم در بروکراسی‌های اداری خواهند شد، عنوان کرد: در حال حاضر کمبود نیروی اداری، قطعی سیستم و کُند شدن سیستم بخشی از مشکلات دادگستری آبادان است و به طور حتم با برون سپاری برخی امور به بخش خصوصی و زیر نظر مستقیم قوه قضائیه، خدمات‌ دهی بهتری به مردم ارائه می‌شود.

محمدی‌زاده توسعه عدالت الکترونیکی را یکی از اهداف مهم راه‌ اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قلمداد کرد و گفت: توجه به حقوق شهروندی همواره از برنامه‌ های دادگستری آبادان است.

لازم به ذکر است، دفتر خدمات الکترونیک قضائی با کد «96313017» به نشانی آبادان، میدان طیب، گلستان 4 رو به روی نمایشگاه اتومبیل هندیانی است و دیگر دفتر خدمات الکترونیک قضائی با کد «96313016» به نشانی آبادان، بلوار قدس(ایستگاه 5)، بین بهار 32 و 33 قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.