به گزارش ایرنا، علیرضا پژمان روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم ریشه داری بوده و سابقه قهرمانی در لیگ را دارد لذا بازی بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت.
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان این که خوزستان از دیرباز استانی فوتبال خیز بوده و از پیشینه ای قوی برخوردار است افزود: به خوبی می دانیم که فردا بازی بسیار مهمی در پیش داریم اما با تمام این اوصاف ما آمده‌ایم که بازی را ببریم و با دست پر به تبریز برگردیم.
وی با اشاره به این که استقلال خوزستان نیاز به تعریف ندارد چرا که آن ها از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می برند افزود: حریف از امتیاز میزبانی برخوردار است و این موضوع قطعا به آن ها کمک خواهد کرد اما ما نیز تراکتورسازی هستیم و به راحتی به تیمی باج نمی دهیم.
پژمان در خصوص جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات لیگ گفت: خوشبختانه تاکنون بازیکنان مدنظرمان را جذب کردیم و آنها در حال تمرین با تیم هستند.
وی عنوان کرد: فردا قطعا بازی تماشاگرپسندی از سوی هر دو تیم مشاهده خواهیم کرد. با توجه به این که در رقابت های جام حذفی با تعداد بازی کم می توان قهرمان شد، هدف اصلی ما قهرمانی در این مسابقات است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.