به گزارش ایرنا، بهروز مکوندی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اهواز اظهار کرد: در طول تعطیلات تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و نسبتا از شرایط خوبی برخوردار هستیم اگر چه چندین بازیکن خود در این مدت از دست دادیم.
مربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که چند بازیکن تیم با نظر عبدالله ویسی از تیم جدا شدند افزود: با توجه به مشکلات مالی که بر تیم حاکم است بعضی از بازیکنان ساز جدایی زدند اما با آمدن مالک جدید شرایط بهتر شده است.
وی با اشاره به این که تاکنون موفق به جذب یک بازیکن شده ایم افزود: با توجه به تصمیمات مسئولان جدید باشگاه بنا بر این شد که از تعداد بازیکنان تیم کاسته شود و به بازیکنان بومی فرصت بازی کردن داده شود اگر چه ویسی روی یکسری از بازیکنان نظر مثبتی نداشت.
مکوندی در خصوص موسی کولیبالی مدافع اهل کشور مالی این تیم گفت: کولیبالی به بهانه تعطیلات از باشگاه مرخصی گرفت و به کشورش رفت اما متاسفانه اکنون اعلام کرده که دیگر برنمی‌گردد این در حالی است که 30 درصد از قراردادش را گرفته و باید برگردد. قطعا در صورت عدم بازگشتش به ایران، باشگاه از او شکایت می کند.
وی با اشاره به این که کولیبالی اعلام کرده که برخی ها در تیم به او بی احترامی کرده اند افزود: اگر مشکل او برخوردهای شخصی و بد اخلاقی است، می خواهیم بدانیم کدام یک از مجموعه باشگاه به او بی‌احترامی کرده است، تا آن جا که ما اطلاع داریم ویسی تا لحظه آخر دنبال تهیه بلیت برای موسی بود تا به کشورش سفر کند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.