هوشنگ حاتمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرشاد بلفکه ، برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی به سینا صنعت ایذه پیوست، اما به دلایل نامشخص از حضور در این مسابقات سرباز زد و دست کادرفنی تیم ما را برای رسیدن به ترکیب دل‌خواه بست.
وی از شکایت این تیم از فرشاد بلفکه خبر داد و افزود: پس از مسابقات لیگ برتر از این کشتی گیر شکایت کردیم اما متأسفانه پس از گذشت حدود 2 ماه ، هنوز تکلیف این پرونده مشخص نشده است که در عین شگفتی متوجه شدیم این کشتی گیر برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان به تیم بیمه رازی تهران پیوسته است.
حاتمی تأکید کرد: سینا صنعت ایذه یک تیم خصوصی است و از یک منطقه محروم برای خدمت به ورزش اول کشور پا به عرصه تیمداری گذاشته است؛ این گونه برخوردها باعث سرخوردگی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش کشور می‌شود.
سرپرست تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه اظهار کرد: در تماسی که با حمید بنی تمیم، دبیر فدراسیون کشتی داشتیم، وی از بررسی پرونده پس از مسابقات جام باشگاه‌های جهان سخن گفت، ولی درخواست ما از فدراسیون کشتی این است که پیش از این مسابقات این پرونده را بررسی و حکم نهایی را صادر کنند.
مسابقات جام باشگاه‌های جهان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
9433/ 6037
خبرنگار: میلاد کایدی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.