به گزارش خبرنگار ایرنا عباس پاپی زاده روز سه شنبه در جمع صنعتگران دزفول افزود:بخشی از این تسهیلات به صنعتگران دزفول اختصاص می یابد.
وی افزود:با وجود اینکه برای ارائه تسهیلات شهرستانی محدودیت وجود دارد در نظر داریم در صورتی که صنعتگران دزفولی بتوانند در مدت 2 ماه مدارک لازم برای اخذ این تسهیلات را فراهم کنند حدود یکهزار و 500 میلیارد ریال از این تسهیلات به صنعتگران دزفول پرداخت شود.
پاپی زاده ادامه داد:در این خصوص واحدهایی که برای سرمایه در گردش تسهیلات می خواهند تا سقف 20 میلیارد ریال و به واحدهایی که برای سرمایه ثابت تسهیلات مطالبه می کنند تا سقف 50 میلیارد ریال به آنها پرداخت می شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود:موضوع برق صنایع و تغییر تعرفه آن به کشاورزی در کمیسیون تولید ملی مطرح شده که در دست بررسی است این درحالی است که دولت در این خصوص مقاومت کرده ولی در تلاش هستیم تعرفه برق صنایع حداقل تا زمانی که رکود ادامه دارد با تعرفه کشاورزی محاسبه و دریافت شود.
وی در خصوص وضعیت گمرک دزفول نیز گفت:با پیگیری صورت گرفته کد مستقل گمرک دزفول اخذ شده و طبق این کد کلیه کارهای مربوط به گمرک باید در دزفول انجام شود ولی به دلیل صادرات کمی که در دزفول انجام می شود ممکن است روزهای خاصی از هفته گمرک دزفول فعال باشد .
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت دزفول نیز گفت:تسهیلات فنی اعتباری به بخش صنعت خوزستان پرداخت می شود که طبق آن پنج هزار میلیارد ریال به بخش صنعت واگذار خواهد شد.
مهراب عبدالهی افزود:محدودیتی در این خصوص وجود ندارد و صنایعی که چک برگشتی و معوقه بانکی دارند نیز می توانند از این تسهلات استفاده کنند.
وی افزود:صنعتگران دزفول برای اخذ تسهیلات فنی اعتباری می توانند به سایت بهین یاب مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
عبدالهی گفت:این تسهیلات با سود هشت درصدی بانک ملی ارائه می شود که به 330 واحد صنعتی دزفول که متقاضی تسهیلات هستند پرداخت می شود.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.