جمال الدین برفر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود:بعد از سالها پیگیری حل مشکل شبکه توزیع آب این 2 یگان نظامی وارد مراحل اجرایی شد که اکنون در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.
وی اعتبار مورد نیاز برای بازسازی شبکه آب پایگاه چهارم شکاری دزفول را 46 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای بازسازی شبکه آب تیپ 292 زرهی نیز 26 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با ارزیابی و تعیین پیمانکار این طرح به مرحله اجرا گذاشته می شود اما بازسازی شبکه فاضلاب این دو منطقه نظامی کاری زمان بر است.
وی با ارائه گزارشی از روند جرای طرح فاصلاب در دزفول گفت:فروش اوراق مشارکت برای اجرای طرح فاضلاب دزفول از سال 91 آغاز شد و تا سال 93 ادامه داشت که با هماهنگی خوب دستگاه های اجرایی 220 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده که در استان بی نظیر است و اکنون فاضلاب کوی فرهنگ شهر ، 86 هکتار ، آزادگان و چند منطقه دیگر دزفول اجرا شده و طرح فاضلاب کوی زیباشهر ، طالقانی ، مدرس و بخش هایی از هسته مرکزی شهر دزفول باقی مانده است.
وی با بیان اینکه با اعتباری که برای آب و فاضلاب دزفول در نظر گرفته شده طرح فاضلاب در نقاط دیگر اجرا خواهد شد گفت:تعداد 105 هزار انشعاب آب فعال در دزفول وجود دارد که 80 هزار اشتراک آن در شهر متمرکز شده اند و 40 هزار اشتراک فاضلاب نیز واگذار شده است.
برفر ادامه داد: طرح فاضلاب خیابان 45 متری به سمت شریعتی و پیام آوران با 280 میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده که با مشخص شدن پیمانکار، 40 کیلومتر شبکه فاضلاب در این منطقه اجرا خواهد شد.
مدیر آب و فاضلاب دزفول اضافه کرد:در گام بعدی نیز 25 کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب کوی طالقانی و مدرس به همراه 2 ایستگاه پمپاژ نیز با اعتبار 282 میلیارد ریال اجرا می شود ضمن اینکه منتظر اخذ مجوز برای جمع آوری فاضلاب کوی زیباشهر نیز هستیم.
در شهر 330 هزار نفری دزفول 220 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است.
105 هزار انشعاب آب و 40 هزار اشتراک فاضلاب در دزفول واگذار شده است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.