به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی یکشنبه در نشست مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری در آبادان اظهار کرد:پایداری و مقاومت مردم در برابر دشمن بهترین الگو برای معرفی به نسل جوان کشور است که باید آن را به نسل جدید انقلاب معرفی کنیم.
وی نگاه روشن رهبر معظم انقلاب به الگو گیری و معرفی مقاومت و پایداری مردم در هشت سال دفاع مقدس را دلیل روشن در این زمینه عنوان کرد و افزود:در حوزه پایداری دفاع مقدس کارهای بزرگی در حوزه هنری انجام شده است.
حجت الاسلام طباطبایی گفت:متاسفانه امروزه برنامه تلویزیونی وارداتی به عنوان الگو به جامعه ما القا می شود که به طور قطع در خیلی حوزه ها با زیرساخت های فکری، عقیدتی و آرمانی ما تفاوت دارد که باید از آن جلوگیری کرد.
وی مناطق هشت سال دفاع مقدس خوزستان را از مناطق الهام بخش برای ثبت پایداری مردم در برابر تجاوز دشمن دانست و اظهارکرد: آبادان سرشار از خاطرات دوران دفاع مقدس است.
رییس حوزه هنری خوزستان به هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی در آبادان اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی، ارایه دیدگاه های مدیران ستادی و بررسی برنامه های در دست اقدام مراکز استان ها در بخش های مختلف ادبیات پایداری از جمله برنامه های پیش بینی شده در این نشست است.
وی معرفی و بازدید از مکان های مختلف شهر آبادان که در طول دفاع مقدس شاهد رشادت های دلاورمردان این دیار بوده و به ثبت رسیده، آیین شب خاطره و رونمایی از کتاب تیمار غریبان خاطرات سکینه محمدی به قلم خانم کاشانی را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این نشست سه روزه اعلام کرد.
هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری 12 تا 14 آذر به میزبانی شهرستان آبادان در حال برگزاری است.
3105/7165/ 6037/
خبرنگار : عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.