به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه آبادان با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار کرد:دشمن و در راس آنها استکبار جهانی با ایجاد شبهات درصدد ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند.
وی افزود: ایجاد هفته وحدت باعث بر ملا شدن و خنثی سازی توطئه های دشمنان ضد مسلمانان شد.
امام جمعه آبادان داعش را دست پروده استکبار به منظور اسلام هراسی و ترویج شیعه هراسی عنوان کرد و گفت: هدف استکبار کند کردن بیداری اسلامی در میان کشورهای جهان بود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: غرب با راه انداختن جنگ نیابتی و اختلاف و تفرقه بین مسلمانان قصد دارد سلاح به کشورهای منطقه بفرستد و تنها راه از بین بردن توطئه های دشمنان بهره گیری از سنت پیامبر(ص) و سیره اهل بیت(ع) است.
وی در ادامه با گرامیداشت روز مجلس و سالروز شهادت شهید مدرس افزود: زندگی، روش و منش این شهید باعث اعتلای اسلام بود که باید الگوی همه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
وی اظهارکرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با وضع قوانین و مقررات،برنامه های جدی برای برون رفت کشور از مشکلات داشته باشند.
وی با اشاره به گرامیداشت روز دانشجو گفت:برای رونق سیاسی و اقتصادی کشور که از اهداف کلان انقلاب اسلامی است باید از ابزارهای علمی بهره گرفت.
امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه ها،از سکوت مجامع بین المللی درخصوص وضعیت جسمی رهبر معنوی بحرین اظهارکرد: رژیم آل خلیفه در خصوص شرایط جسمانی این عالم مسئول هستند.
وی در ادامه به موضوع استخدام 2 هزار و 500 نفر در شرکت نفت اشاره کرد و گفت:در استخدام نیروهای غیر بومی به ویژه جوانان تحصیلکرده و متخصص خوزستان باید تجدید نظر شود.
3050/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد **انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.