به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته خرمشهر اظهار کرد : با توجه به پیگیری و زحمت‌های مکرر اعضای شورای شهر خرمشهر و رفت‌و آمد آن‌ها به استان، اما همچنان بحث تائید حکم شهردار خرمشهر بر زمین‌مانده است.
امام‌جمعه خرمشهر با بیان اینکه پیروزی جریان مقاومت بر حکومت خود خوانده داعش به‌مراتب از آزادسازی خرمشهر مهم‌تر است، گفت: داعشیان به دنبال آتش تفرقه و جنگ مذهبی در منطقه بودند اما با درایت رهبری و مرجعیت شیعه در عراق و جریان مقاومت و سردار سرافراز قاسم سلیمانی طومار آن‌ها در هم پیچید.
وی اظهار کرد: برخی‌ها شبهه وارد می‌کنند که ظهور امام زمان (عج) برای ایجاد عدل، پس از فراگرفتن ظلم در جهان خواهد بود و باید ما امر به ‌معروف و نهی از منکر را ترک و گناه را در جامعه برای ظهور امام ترویج کنیم که این یک تفکر غلط است.
امام‌جمعه خرمشهر با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده، گفت: برخی در جریان زلزله غرب کشور بحث را سیاسی کردند، اما حضور و دیدار چهره به چهره مقام معظم رهبری با مردم مرهمی بر درد و مصیبت آن‌ها بود.
موسوی خاطرنشان کرد: قرار نبود که به این زودی طومار جریان داعش درهم‌ پیچیده شود و استکبار جهانی با پدید آوردن داعش به دنبال زنده کردن جریان فتنه و برادرکشی و مذهب کشی در منطقه بود.
امام‌جمعه خرمشهر گفت: تشکیلات، حکومت و خلافت داعش از هم پاشید اما تفکر داعشی همچنان باقی است و باید مراقب بود.
7100/ 7165
خبرنگار : کمیله حجازی ** انتشار: حمیدرضا ترابی فرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.