به گزارش ایرنا سرهنگ دوم پاسدار مجید حسین زاده شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد :طرح ارتقاء امنیت محله محور از هفته بسیج در برخی از پایگاه های بسیج مناطق با همکاری نیروی انتظامی و به منظور ارتقاء سطح امنیتی اجرا می شود.
وی افزود:این گشت ها به صورت گروههای بسیجیان پیاده و با پشتیبانی کلانتری های محله اجرا می شود و سعی می شود از نیروهای بسیج آموزش دیده در این طرح استفاده شود.
سرهنگ دوم پاسدار حسین زاده به اجرای 70 برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج درشهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، دیدار با خانواده های معظم شاهد، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده از مهم ترین برنامه های این هفته است.
وی افزود:همچنین مسابقات ورزشی، شب شعر عربی، اعزام اکیپ های جهادی و ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان بسیجی از دیگر برنامه های هفته بسیج در آبادان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به برگزاری نشست های بصیرت بخشی در پایگاه های بسیج اشاره کرد و بیان داشت:یادواره شهدای دانش آموز و شهدای محلات در پایگاه بسیج آبادان برگزار می شود.
وی افزود:پنجم آذر ماه همزمان با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج تجمع بسیجیان شهرستان آبادان در ناحیه مقاومت آبادان برگزار می شود.
سرهنگ دوم پاسدار حسین زاده به حضور فعال بسیج در صحنه های سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت:با حضور بسیج در عرصه های مختلف بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی شده است.

** ارسال کمک های مردم به مناطق زلزله زده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به جمع آوری و ارسال کمک های مردم شهرستان آبادان توسط پایگاه های بسیج اشاره کرد و گفت : هفت تریلر و کامیون شامل آب معدنی، کنسرو، لوازم بهداشتی، لباس، شیر خشک، خرما به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
وی اظهار داشت: تا کنون 800 تخته پتو و برخی دیگر از اقلام مورد نیاز نیز به کرمانشاه ارسال شده است.
پنجم آذر سال 1358، امام خمینی (ره) فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند.
3050/7165/6064
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد **انتشار:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.