مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به حادثه ریزش کوه برروی سه باب منزل مسکونی بلوار نواب در اهواز، بر جا به جایی فوری این سه منزل و منازل مجاور طی امشب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: ساعتی پیش ریزش کوه روی سه باب منزل مسکونی در بلوار نواب روبه‌روی منازل کارون اهواز موجب تخریب این منازل شد.

وی ادامه داد: از این سه منزل مسکونی، یک واحد خالی از سکنه و دو واحد دیگر دارای سکنه بودند که از لحاظ ایمنی و خطر آفرینی دارای وضعیت فوق‌ حادی هستند. البته خوشبختانه این حادثه تلفاتی در پی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: این سه منزل مسکونی جزو ۸۴ منزل مسکونی پر خطر منطقه ۷ شهرداری اهواز هستند که بر اساس مصوبات اخیر ستاد بحران جا به جایی ساکنان آن در اولویت قرار گرفته بود.

حاجی‌ زاده ادامه داد: از این ۸۴ منزل تاکنون ۵ خانوار به شیرین‌ شهر منتقل شده‌اند. در خصوص سه منزل مسکونی آسیب‌ دیده در حادثه امروز نیز قبلا حکم قضایی برای تخلیه فوری صادر شده بود.

وی افزود: دلیل عدم جا به جایی این سه منزل امتناع ساکنان آن از انتقال به شیرین‌ شهر و هم چنین موکول شدن‌ اجرای حکم قضایی تخلیه به بعد از اربعین حسینی بود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: برای حفظ جان شهروندان و هم چنین به علت احتمال تکرار حادثه و خاص وضعیت منطقه ضمن درخواست ورود فوری مقام قضایی به این موضوع، به دستگاه‌های مربوطه شامل شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی گفته‌ایم که همین امشب نسبت به جا به جایی و انتقال این سه منزل و حدود ۱۰ باب منزل مسکونی مجاور آن به شهرهای شیرین‌ شهر یا رامین اقدام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.