به گزارش ایرنا کارکنان و کارگران این شرکت پیمانکاری با قراردادن خودروهای خود مقابل ساختمان در حال احداث شرکت برق منطقه ای، خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.
یکی از کارگران این شرکت پیمانکاری که خواست نامش فاش نشود، به ایرنا گفت: چهار ماه است که پیگیر دریافت حقوق و سنوات خود هستیم اما هر روز با یک بهانه از پرداخت ها شانه خالی می کنند.
وی افزود: حقوق ماه های پیش را نیز به صورت یکجا پرداخت نکرده و در چند مرحله واریز کرده اند.
یکی دیگر از کارکنان این شرکت گفت: شرکت برق منطقه ای زمانی می تواند حقوق ما را پرداخت کند که شرکت پیمانکاری برگه تسویه به ما بدهد. مشکل از شرکت برق منطقه ای نیست بلکه شرکت پیمانکاری کارشکنی می کند.
وی ادامه داد: نماینده کارکنان و حسابدار این شرکت به عنوان نماینده به اداره کار رفته و برای پرداخت اضافه کاری تعهد داده، اما بعدا اعلام کردند که پرداخت نمی شود.
مدیر پروژه شرکت پیمانکاری 'ست' در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا پیرامون زمان پرداخت معوقات کارگران گفت: ما یک شرکت خصوصی هستیم و این مساله به خبرنگاران مرتبط نمی شود.
ابوالفضل آقارفیعی با تهدید خبرنگار به شکایت ادامه داد: اگر مطلبی در خصوص تجمع کارگران منتشر شود حراست از شما شکایت خواهد کرد. حقوق کارگران آماده پرداخت است اما این امر به خبرنگاران ربطی ندارد.
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز پیش از این از تسویه و اتمام همکاری با این کارکنان خبر داد و گفت: با فشارهای وارده توسط شرکت برق منطقه ای خوزستان این بدهی ها تسویه می شود اما شرکت 'ست' اعلام کرده که دیگر نیازی به کارگران ندارد و قصد واگذاری این کار به پیمانکار جزء را دارد.
شرکت ساختمانی 'ست' پیمانکار شرکت برق منطقه ای خوزستان در حال ساخت مجتمع اداری جدید این شرکت در اهواز است.
کارکنان شرکت 'ست' پس از به تعویق افتادن مطالبات چهارماهه خود از چند روز گذشته مقابل این پروژه در حال ساخت دست به تجمع صنفی زده اند.
6037
خبرنگار: ندا رضاپور ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.