اکبر مرادی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زهیوی از ناحیه پای راست مصدوم شده بود که پس از یک دوره استراحت، آمادگی حضور برای بازی با پارس جنوبی جم را خواهد داشت.
پزشک تیم فولاد در خصوص وضعیت حامد لک سنگربان این تیم هم گفت: این بازیکن با پشت سرگذاشتن دوران نقاهت، از 2 روز قبل تمریناتش را با تیم از سر گرفته و در حال حاضر مشکل خاصی ندارد.
مرادی عنوان کرد: لک که از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود، روز جمعه به اهواز بازگشت و در حال حاضر با استفاده از ماسک محافظ همراه دیگر بازیکنان مشغول تمرین کردن است.
وی در مورد عبدالله کرمی مدافع مصدوم این تیم گفت: کرمی که در اردو دزفول از ناحیه عضله شکمی دچار مصدومیت جزئی شده است در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را انجام می دهد و به احتمال زیاد به دیدار مقابل پارس جنوبی خواهد رسید.
گفتنی است عبدالله ناصری هافبک راست سرخپوشان به دلیل سه اخطاره بودن قادر به همراهی تیم فولاد در برابر تیم پارس جنوبی نخواهد بود.
تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان پارس جنوبی صدرنشین است که در صورت پیروزی برابر این تیم می تواند به جایگاه چهارم جدول صعود کند.

/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.